خبرنگاران کمپین ترامپ خط تلفن گزارش در خصوص تقلب انتخابات را قطع کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران- خبرنگاران- دریافت تعداد زیادی از تماس های نامربوط و خنده دار همراه با شوخی و تمسخر با خط ویژه ای که کمپین ترامپ برای دریافت گزارشات تقلب در انتخابات 2020 معرفی نموده بود، باعث شد تا این خط تلفن قطع گردد.

خبرنگاران کمپین ترامپ خط تلفن گزارش در خصوص تقلب انتخابات را قطع کرد

به گزارش خبرنگاران از شبکه سی ان ان، خط ویژه تلفن توسط کمپین ترامپ در حالی قطع می گردد که آنان در هفته گذشته برای دریافت تماس گزارشات مردمی در خصوص تقلب در انتخابات 2020 این خط را برقرار نموده بودند.

یک منبع به سی ان ان گفت: با گذشت یک هفته از برقراری این خط، کمپین ترامپ تصمیم گرفت که آن را قطع کند و به جای آن یک صفحه آنلاین برقرار کند زیرا در طول یک هفته گذشته عمده تماس های دریافت شده نامربوط و حاوی مطالب خنده دار در خصوص انتخابات بوده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و بسیاری در حزب جمهوری خواه از تقلب در انتخابات ریاست جمهوری صحبت می نمایند اما هنوز سند و مدرکی دال بر تقلب ارائه نداده اند.

شنبه گذشته جو بایدن دموکرات به عنوان پیروز رقابت نفس گیر انتخابات 2020 آمریکا معرفی گردید.

به رغم پیروزی قاطع بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، کمپین ترامپ همچنان با ادعاهای واهی مدعی انجام تقلب در این دور از انتخابات است و ترامپ نیز حاضر به پذیرش نتایج انتخابات نشده و در بعضی ایالت های مهم و سرنوشت ساز، شکایت های حقوقی مطرح نموده است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 44915

به "خبرنگاران کمپین ترامپ خط تلفن گزارش در خصوص تقلب انتخابات را قطع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کمپین ترامپ خط تلفن گزارش در خصوص تقلب انتخابات را قطع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید