خبرنگاران 50 میلیارد ریال برای بازسازی بقاع متبرکه خمین هزینه شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خمین - خبرنگاران - رئیس اداره اوقاف و امورخیریه خمین گفت: 50 میلیارد ریال اعتبار سال جاری در قالب طرح مودت برای بازسازی بقاع متبرکه این شهرستان هزینه شده است.

خبرنگاران 50 میلیارد ریال برای بازسازی بقاع متبرکه خمین هزینه شد

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

غلامرضا رجبی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: بقاع متبرکه سرمایه‌های معنوی است که با تعطیلی این اماکن در ایام کرونا درآمدزایی در آن‌ها کاهش یافته اما بازسازی اضطراری و ترمیم نواقص سازه‌ای و استحکام بخشی این اماکن از سوی اوقاف در دستور کار است.

وی شرح داد: امامزاده محمد خمین یکی از بقاع متبرکه زادگاه امام راحل است که برنامه بازسازی آن در دست اجرا است و برای تکمیل طرح بازسازی آن چهار میلیارد ریال اعتبار احتیاج است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خمین خاطر نشان کرد: نصب کتیبه داخل گنبد و ترمیم رواق ورودی امامزاده در برنامه طرح بازسازی این مکان مذهبی است که سال جاری انجام خواهد شد.

رجبی گفت: طرح بازسازی امامزاده محمد خمین از سال 89 کلید خورده و 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد:تا به امروز برای ترمیم و بازسازی این امامزاده 20 میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خمین کفت: بازسازی و عمران امامزادگان در زادگاه امام راحل تاثیر بسزایی در جذب گردشگردر ایام پس از کرونا دارد و امید می‌رود که خیران و مسئولان مشارکت بیشتری در این امر داشته باشند.

شهرستان خمین 25 امامزاده و بقاع متبرکه دارد.

خمین واقع در نوار جنوبی استان مرکزی زادگاه امام راحل است با 105 هزار نفر جمعیت استکه ظرفیت‌های متعددی در حوزه گردشگری طبیعی، مذهبی و تاریخی در آن وجود دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 45358

به "خبرنگاران 50 میلیارد ریال برای بازسازی بقاع متبرکه خمین هزینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 50 میلیارد ریال برای بازسازی بقاع متبرکه خمین هزینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید