دانشجویان مبتلا شده به کرونا در ساختمان مجزایی دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرنطینه شدند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد با تأیید ابتلای 4 دانشجوی این دانشگاه به کرونا گفت: این دانشجویان در ساختمانی مجزا قرنطینه شده اند تا دوره درمان خود را سپری نمایند.

دانشجویان مبتلا شده به کرونا در ساختمان مجزایی دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرنطینه شدند

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

جواد باذلی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران از ابتلای 4 دانشجوی این دانشگاه به کرونا اطلاع داد و اظهار کرد: تست کرونای یکی از دانشجویان در چند روز گذشته مثبت شد و حدس ما این است که در شهر خود ویروس را گرفته باشد. پس از آزمایش دریافت از افرادی که با وی در ارتباط بوده اند، معین شد که سه نفر دیگر از دانشجویان این دانشگاه نیز به کرونا مبتلا شده اند.

باذلی شرح داد: برای این چهار دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی گناباد ساختمان مجزایی را آماده نموده ایم که قرنطینه را سپری نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد با بیان اینکه براساس پروتکل ها و دستورالعمل وزارتی از 17 خرداد کارورزی ها و کارآموزی ها را شروع کردیم، گفت: کلاس های تئوری به صورت آنلاین برگزار شده و آزمون دروس تئوری هم آنلاین برگزار می گردد.

وی ادامه داد: برای اینکه خطر انتقال ویروس کمتر گردد، تجهیزات حفاظت فردی براساس پروتکل ها و سطح تماس دانشجویان با بیماران تأمین شده است. خوابگاه ها با یک سوم یا یک دوم ظرفیت فعال شده اند و در سلف سرویس و وسایل حمل و نقل عمومی نیز پروتکل های حفاظتی را اعمال نموده ایم.

باذلی اعلام کرد: مدت زمان حضور دانشجویان در بخش را کاهش دادیم و تعداد دانشجو ها نیز کمتر شده تا احتمال انتقال بیماری کاهش یابد.

وی به آمار بیماران مبتلا به کرونا در گناباد اشاره نمود و گفت: آمار موارد مثبت بیماری در کرونا افزایش داشته با این حال، این بیماران سرپایی تحت درمان قرار می گیرند. تعداد بیماران بستری شده در مراکز درمانی گناباد از کرونا کاهش داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مرداد 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 32466

به "دانشجویان مبتلا شده به کرونا در ساختمان مجزایی دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرنطینه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان مبتلا شده به کرونا در ساختمان مجزایی دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرنطینه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید