دومین همایش بین المللی صلح و حل منازعه آذر ماه 99 برگزار می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دومین همایش بین المللی صلح و حل منازعه، سوم و چهارم آذر 1399 از سوی دانشکده مطالعات دنیا دانشگاه تهران به صورت مجازی برگزار می گردد.

دومین همایش بین المللی صلح و حل منازعه آذر ماه 99 برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دومین همایش بین المللی صلح و حل منازعه، سوم و چهارم آذر 1399 از سوی دانشکده مطالعات دنیا دانشگاه تهران به صورت مجازی برگزار می گردد.

بنا بر اعلام دانشکده مطالعات دنیا، این همایش با حضور شرکت کنندگان ملی و بین المللی در حوزه ها و رویکرد های مختلفی همچون مبانی فلسفی صلح و منازعه، منازعات بین المللی و منطقه ای، صلح و منازعه از منظر حقوق بین الملل، صلح و منازعه در روابط بین الملل، ادیان و صلح، چکیده هایی از هند با موضوع صلح و هم زیستی در هند و ادیان هندی، زنان، خشونت و صلح، محیط زیست، آب و صلح و منازعه و رسانه ها و نقش رسانه ها در ایجاد صلح یا دامن زدن به منازعات برگزار خواهد شد.

در این همایش، افزون بر حضور متخصصان داخل کشور، صاحب نظرانی از کشور های آمریکا، انگلیس، آلمان، ایتالیا، قطر، ترکیه، پاکستان، روسیه، چین، هند، لهستان، اوگاندا، نیجریه و ازبکستان نیز حضور خواهند داشت.

گفتنی است؛ نخستین همایش بین المللی صلح و حل منازعه، نهم و دهم اردیبهشت 1398 در دانشکده مطالعات دنیا دانشگاه تهران برگزار شده است.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 44808

به "دومین همایش بین المللی صلح و حل منازعه آذر ماه 99 برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین همایش بین المللی صلح و حل منازعه آذر ماه 99 برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید