رئیس مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان اطلاع داد؛ درخشش تیم المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک 2018

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مهاجرانی از کسب رتبه اول دانش آموزان در دوازدهمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک (IOAA 2018) اطلاع داد.

رئیس مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان اطلاع داد؛ درخشش تیم المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک 2018

فاطمه مهاجرانی رئیس مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان اظهار کرد: در دوازدهمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک (IOAA 2018) که در کشور چین برگزار گردید، تیم دانش آموزان ایرانی با 9دانش پژوه (هدی پور غلامی، امیرعلی اختراعی، امیر پویا معینی، نوید اکبری، علیرضا محمدیان، علی یونسی، کیان باختری، محمد صدرا حیدری و محمد شجاعیان) و چهار سرپرست (مهدی خاکیان قمی، حسین حقی، محمدهادی ستوده و امیرحسین امیری) در قالب دو تیم در این مسابقات شرکت نموده بود؛ تیم اول ایران با کسب 5مدال طلا و بااقتدار تمام، مقام اول مسابقات را کسب کرد و تیم دوم ایران نیز که از 4دانش پژوه تشکیل شده بود موفق به کسب یک مدال طلا و 3نقره شد.

رئیس مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان ضمن تبریک به جامعه آموزش وپرورش کشور و خانواده های این دانش آموزان این نتیجه را یکی از بهترین نتایج باشگاه دانش پژوهان جوان در سال های گذشته دانست.

شایان ذکر است، در مسابقات سال گذشته (2017تایلند) ایران با کسب یک مدال طلا، سه نقره و یک برنز به مقام سوم مسابقات رسیده بود.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2364

به "رئیس مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان اطلاع داد؛ درخشش تیم المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان اطلاع داد؛ درخشش تیم المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید