رند پاول احتمال محکومیت ترامپ را صفر دانست

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سناتور حزب جمهوری خواه با انتقاد از محاکمه ترامپ در مجلس سنا، امکان محکومیت رئیس جمهور سابق را بسیار کم بیان نمود.

رند پاول احتمال محکومیت ترامپ را صفر دانست

به نقل از اسپوتنیک، رند پال از اعضای حزب جمهوری خواه احتمال محاکمه ترامپ را صفر دانست و آن را مسخره خواند.

دومین جلسه استیضاح ترامپ، اولین محاکمه او پس از خروج از دفتر ریاست جمهوری است. ترامپ اولین رهبر در تاریخ آمریکاست که به دلیل تحریک هوادارانش برای یورش به ساختمان کنگره و پایتخت برای اعتراض به نتایج انتخابات قرار است برای بار دوم محاکمه شود.

رند پال، سناتور جمهوری خواه آمریکایی در این باره گفت: رئیس جمهور سابق محاکمه نخواهد شد، چراکه 45 عضو حزب جمهوری خواه این محاکمه را قانونی نمی دانند، بنابراین قبل از اینکه بخواهد شروع شود، تمام شده به شمار می آید.

به گفته پال، با استفاده از منطق همان کسانی که برای دادرسی ترامپ تلاش می کنند، سیاستمداران دموکرات، مانند چاک شومر رهبر بیشتریت سنا، نیز باید به دلیل سخنرانی سیاسی مورد پیگرد قانونی قرار گیرند.

این سناتور گفت یکی از دلایل عدم موفقیت این دادگاه، تصمیم جان رابرتز، رئیس دادگاه عالی، است که ریاست دادگاه استیضاح در سنا را نپذیرفت.

این سناتور جمهوری خواه در ادامه افزود: از آنجا که محکومیت به دو سوم بیشتریت سناتور ها احتیاج دارد، که در حال حاضر به صورت مساوی بین دموکرات ها و جمهوری خواستار تقسیم شده است، انتظار می رود رئیس جمهور سابق بار دیگر از سوی مجلس سنا بی گناه شناخته شود.

تیم حقوقی ترامپ با بیان اینکه ترامپ در میان اعتراضات 6 ژانویه از مردم خواست آرامش خود را حفظ کنند، همه اتهامات علیه وی را به شدت رد کرد. این در حالی است که بیشتر مردم آمریکا خواستار محاکمه ترامپ شدند.، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 50690

به "رند پاول احتمال محکومیت ترامپ را صفر دانست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رند پاول احتمال محکومیت ترامپ را صفر دانست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید