رونمایی از چهار محصول پلیمری دانش بنیان و اهدای 2 میلیون بسته بهداشتی برای داوطلبان کنکور ، مخبر: 64 میلیون دلار صرفه جویی ارزی و ایجاد 300 شغل با فراوری این چهار محصول

به گزارش مجله یک کامپیوتر، چهار محصول پلیمری جدید فراوری شده توسط بخش دانش بنیان ستاد اجرایی فرمان امام رونمایی شد.

رونمایی از چهار محصول پلیمری دانش بنیان و اهدای 2 میلیون بسته بهداشتی برای داوطلبان کنکور ، مخبر: 64 میلیون دلار صرفه جویی ارزی و ایجاد 300 شغل با فراوری این چهار محصول

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران صبح امروز آیین رونمایی از چهار محصول پلیمری جدید دانش بنیان ستاد اجرایی فرمان امام از جمله mbs پتروشیمی قائدبصیر و اهدای حواله دو میلیون بسته بهداشتی ضدکرونایی برای داوطلبان و مجریان آزمون سراسری دانشگاه ها، با حضور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام و منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محل نمایشگاه دائمی ستاد اجرایی فرمان امام در لارک تهران برگزار گشت.

محمد مخبر در این مراسم با اشاره به دستاورد های جدید ستاد اجرایی فرمان امام گفت:امروز با رونمایی از چهار محصول جدید در حوزه دانش بنیان، 64 میلیون دلار صرفه جویی ارزی صورت خواهد گرفت و 300 شغل جدید نیز ایجاد میشود.

مخبر افزود: با فراوری محصول MBS که در صنایع لوازم خانگی وصنایع بسته بندی دارویی و غذایی، فراوری لوله و اتصالات، پی وی سی، پروفیل، پنجره، پوشش محافظ تلفن همراه و بسیاری از حوزه های صنعتی و فراوریی کارایی بسیاری دارد و تا امروز جزو مواد وارداتی بود و بدلیل شرایط تحرمی تأمین آن با مشکل روبرو بود، اقدام مهمی دراین عرصه به وقوع پیوسته و خبر خوبی برای فراوریکنندگان این صنعت به حساب می آید.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به فراوریات پتروشیمی در این مجموعه، یادآور شد:در حال حاضر در شرکت های زیر مجموعه ستاد اجرایی، 3/3 میلیون تن محصولات پتروشیمی فراوری میشود.

وی با اشاره به اهدای 2 میلیون بسته بهداشتی به وزارت علوم نیز گفت: باتوجه به تصمیم دولت برای برگزاری آزمون سراسری مراکز آموزش عالی و به منظور کاهش دغدغه خانواده های داوطلبان کنکور، 2 میلیون بسته شامل ماسک و ژل ضدعفونی کننده تک نفره برای استفاده این عزیزان فراوری و آماده نموده ایم که با هماهنگی وزارت علوم توزیع این بسته ها درسراسر کشور شروع شده است.

در ادامه مراسم، منصور غلامی؛ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تشکر از اقدامات جهادی ستاد اجرایی فرمان امام و ورود به عرصه دانش بنیان گفت: ستاد اجرایی فرمان امام شرایط خوبی را برای جوانان صاحب ایده و اندیشه های مبتنی بر دانش فراهم نموده است.

وزیر علوم افزود: حضور ستاد اجرایی درعرصه های مختلف، هم برای جامعه فراوریوصنعت و هم برای مردم بسیار امیدبخش است و گره های بزرگی از کشور را حل نموده است.

وی گفت: از اقدامات جهادی دکتر مخبر و همکارانشان بویژه درایام کرونا قدردانی میکنم.

وی با اشاره به تصمیم دولت برای برگزاری کنکور سراسری در زمان تعیین شده گفت: در روز های برگزاری آزمون، در هنگام ورود داوطلبان و مراقبان به جلسه آزمون، بسته های بهداشتی اهدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام را توزیع خواهیم کرد.

در سرانجام این مراسم تفاهم نامه همکاری بین پتروشیمی قائد بصیر و پژوهشگاه پلیمر ایران منعقد شده است.

انتهای پیغام/

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 38360

به "رونمایی از چهار محصول پلیمری دانش بنیان و اهدای 2 میلیون بسته بهداشتی برای داوطلبان کنکور ، مخبر: 64 میلیون دلار صرفه جویی ارزی و ایجاد 300 شغل با فراوری این چهار محصول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از چهار محصول پلیمری دانش بنیان و اهدای 2 میلیون بسته بهداشتی برای داوطلبان کنکور ، مخبر: 64 میلیون دلار صرفه جویی ارزی و ایجاد 300 شغل با فراوری این چهار محصول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید