رکورد قطر در جام جهانی 2022؛ طرفداران می توانند در یک روز 3 بازی را تماشا نمایند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، حداکثر مسافت میان استادیوم ها 75 کیلومتر است و هر طرفدار می تواند در یک روز تا 3 بازی را از داخل استادیوم شاهد باشد. از آن طرف تیم های فوتبال در این رقابت ها باید خستگی سفر را فراموش نمایند چون مسافت نزدیک استادیوم های میزبان این رقابت ها خستگی جام جهانی 2014 برزیل و 2018 روسیه برای رسیدن به بازی بعدی را از بین برده است.

رکورد قطر در جام جهانی 2022؛ طرفداران می توانند در یک روز 3 بازی را تماشا نمایند

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

کمیته آماده سازی پروژه جام جهانی 2022 قطر از رکوردهای جدید این میزبانی در تاریخ رقابت های جام جهانی اطلاع داد که به نفع طرفداران و فوتبالیست هاست.

به گزارش فارس، کمیته آماده سازی پروژه جام جهانی 2022 قطر در جدیدترین گزارش به رکوردهای جالب این دوره از جام جهانی که می تواند بهترین شرایط را برای طرفداران و فوتبالیست مهیا کند، پرداخت.

این کمیته در گزارش خود مطرح نمود: جام جهانی 2022 قطر می تواند بهترین جام جهانی تاریخ برای طرفداران فوتبال و تیم های ملی حاضر در این رقابت ها باشد. طرفداران می توانند برای اولین بار در تاریخ جام جهانی در یک روز بیش از یک بازی را از نزدیک تماشا نمایند. در این رقابت ها به دلیل نزدیک بودن مسافت استادیوم ها از یکدیگر، طرفداران فوتبال می توانند در یک روز 2 الی 3 بازی را از داخل استادیوم شاهد باشند.

حداکثر مسافت میان استادیوم ها 75 کیلومتر است و هر طرفدار می تواند در یک روز تا 3 بازی را از داخل استادیوم شاهد باشد. از آن طرف تیم های فوتبال در این رقابت ها باید خستگی سفر را فراموش نمایند چون مسافت نزدیک استادیوم های میزبان این رقابت ها خستگی جام جهانی 2014 برزیل و 2018 روسیه برای رسیدن به بازی بعدی را از بین برده است.

فوتبالیست ها می توانند از این نزدیکی استادیوم ها برای آمادگی بیشتر استفاده نمایند. هر تیمی برای جابه جایی در جام جهانی 2022 قطر بیش از 350 کیلومتر سفر نخواهد کرد و این مسافت برای یک دوره از جام جهانی در تاریخ این رقابت ها بی سابقه است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 41909

به "رکورد قطر در جام جهانی 2022؛ طرفداران می توانند در یک روز 3 بازی را تماشا نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد قطر در جام جهانی 2022؛ طرفداران می توانند در یک روز 3 بازی را تماشا نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید