زمین چمن مصنوعی دانشگاه خلیج فارس بوشهر تا آذرماه 98 راه اندازی می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیر تربیت بدنی دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: زمین چمن مصنوعی تا آذرماه در دانشگاه خلیج فارس بوشهر راه اندازی خواهد شد.

زمین چمن مصنوعی دانشگاه خلیج فارس بوشهر تا آذرماه 98 راه اندازی می گردد

شهرام اکبرزاده، مدیر تربیت بدنی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد امکانات ورزشی این دانشگاه گفت: دانشگاه خلیج فارس دارای سالن ورزشی چند منظوره و سالن بدنسازی و رزمی است و سالن تیراندازی این دانشگاه نیز به زودی راه اندازی خواهد شد.

اکبرزاده با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی دانشگاه نیز تا آذرماه راه اندازی خواهد شد، اضافه نمود: دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه به صورت رایگان می توانند از این امکانات دانشگاه استفاده نمایند. البته فرزندان اعضای هیئت علمی در ایام تعطیلات تابستانی می توانند از امکانات سالن ورزشی سالن چندمنظوره دانشگاه بهره ببرند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه خلیج فارس بوشهر با اشاره به اینکه در سالن های ورزشی دانشگاه، مسابقات درون دانشگاهی و استانی و منطقه ای برگزار می گردد، اظهار کرد: در خوابگاه های پسران و دختران دانشگاه نیز اتاق تندرستی ایجاد شده و دانشجویان از خدمات آن به صورت رایگان بهره مند می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 16853

به "زمین چمن مصنوعی دانشگاه خلیج فارس بوشهر تا آذرماه 98 راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمین چمن مصنوعی دانشگاه خلیج فارس بوشهر تا آذرماه 98 راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید