زیدان: نمی خواهم 20 سال مربیگری کنم، چون شغل طاقت فرسایی است، در بهترین تیم جهان هستم و از وضعیتم راضی ام

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در نشست خبری ملاقات مقابل اسپانیول اعتراف های جالبی انجام داد.

زیدان: نمی خواهم 20 سال مربیگری کنم، چون شغل طاقت فرسایی است، در بهترین تیم جهان هستم و از وضعیتم راضی ام

به گزارش خبرنگاران، زین الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید امروز (شنبه) در نشست خبری پیش از بازی شاگردانش در خانه اسپانیول که 30 دقیقه بامداد دوشنبه شب برگزاری می گردد، به خبرنگاران گفت که دوران مربیگری او خیلی طولانی نخواهد بود.

سرمربی فرانسوی صدرنشین جدول رده بندی لالیگا گفت: من بازیکن بهتری بودم تا یک مربی. البته بازیکنان بهتر از من هم بودند، هرچند خودم از عملکردم راضی ام. من قصد ندارم 20 سال مربیگری کنم. نمی دانم چند سال مربیگری خواهم کرد. فعلاً برنامه ای ندارم. چیزی که به من انگیزه می دهد، روزانه تمرین دادن تیم است و بعد از آن، کارهای دیگری انجام خواهم داد. من در ذهنم همواره خودم را یک فوتبالیست دانسته ام. 18 یا 19 سال فوتبال بازی کردم و وقتی از من پرسیدند که آیا قصد دارم مربیگری کنم، گفتم نه. البته در نهایت این رخ داد و من مربی شدم، اما مربیگری واقعاً شغل طاقت فرسایی است. خوش شانس هستم که توانستم در باشگاهی مانند رئال مادرید کار کنم، اگرچه من خیلی از واژه شانس خوشم نمی آید، چون معتقدم که در زندگی شما باید خودتان و توانایی های تان را باور داشته باشید و تا می توانید از کارتان لذت ببرید. در خصوص تیمم اما می توانم بگویم خوش شانس هستم، چون می توانم با بهترین ها کار کنم و در بهترین تیم جهان هستم. من از بازی های مان لذت می برم و بیشتر از آن از جلسات تمرینی، چون بهترین جو را دارد. دوست ندارم کسی از حرف هایم طور دیگری برداشت کند. واقعیت این است که من در بهترین تیم جهان هستم و از وضعیتم هم راضی ام.

زیدان اضافه کرد: اینجا وقتی ما یک بازی را می بازیم از من انتقاد می گردد، اما این چیزی را عوض نمی کند. حالا داریم بازی های مان را می بریم، اما هنوز چیزی به دست نیاورده ایم. من به بازیکنانم می گویم که به کوشش شان ادامه دهند، چون تنها با کوشش بیشتر، تفاوت ها معین می گردد. من هم فقط روی حوزه ای که می توانم کنترل کنم تمرکز دارم. آینده ام در رئال مادرید آخرین چیزی است که دغدغه اش را دارم.

سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید اخیراً به گلزن ترین مدافع تاریخ لالیگا تبدیل شد. زیدان با تمجید از ستاره اسپانیایی تیمش درباره او که تا سال آینده با رئال مادرید قرارداد دارد، گفت: راموس تمام موفقیت ها و دستاوردهایش را به خاطر کیفیت بازی و شخصیت اش به دست آورده است. او همواره به دنبال پیروزی و تاریخ سازی در این باشگاه بوده و من از کارهایی که انجام می دهد، تعجب نمی کنم. خوشحالم که راموس را در تیمم دارم و امیدوارم که تا سرانجام دوران بازی اش اینجا بماند.

در آستانه مصاف تیم های اسپانیول و رئال مادرید، تیم کاتالان سرمربی اش آبلاردو فرناندس را اخراج کرد. زیزو در این باره هم گفت: من چیزی برای گفتن درباره تصمیم اسپانیول ندارم، اما برای آبلاردو متأسفم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 2 شهریور 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 34829

به "زیدان: نمی خواهم 20 سال مربیگری کنم، چون شغل طاقت فرسایی است، در بهترین تیم جهان هستم و از وضعیتم راضی ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: نمی خواهم 20 سال مربیگری کنم، چون شغل طاقت فرسایی است، در بهترین تیم جهان هستم و از وضعیتم راضی ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید