ساخت مدرسه در مناطق محروم بلوچستان توسط احسان لشگری

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دارنده مدال های برنز دنیا و المپیک در رشته کشتی آزاد، برای دانش آموزان روستای محروم محمدآباد در سیستان و بلوچستان مدرسه می سازد.

ساخت مدرسه در مناطق محروم بلوچستان توسط احسان لشگری

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، احسان لشگری در ادامه سرکشی به روستاهای محروم سیستان و بلوچستان در کنار چهره هایی مطرح کشتی ایران همچون کمیل قاسمی و حسن رحیمی، این بار اقدام به ساخت مدرسه 2 کلاسه برای دانش آموزان روستای محمدآباد از منطقه حاجی آباد سیستان و بلوچستان نموده است.

لشگری چندی پیش پس از سرکشی به این روستا متوجه شد دانش آموزان این منطقه محروم بدلیل بی توجهی مسئولان، مجبورند در کانکس یا خانه گلی که ناامن و فاقد نور کافی است کلاس های درس شان را برگزار نمایند، به همین دلیل تصمیم گرفت مدرسه دو کلاسه برای بچه های این روستا بسازد و به قول خود نیز خیلی زود عمل کرد. کلنگ احداث این مدرسه بر زمین زده شده است.

کمیل قاسمی در صفحه اینستاگرامش این خبر را اعلام نموده و نوشته است که در مراسم کلنگ زنی این مدرسه خود لشگری حضور نداشته است اما این مراسم با حضور حسن رحیمی هم تیمی قدیمی لشگری و ریش سفیدان محلی برگزار شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 20917

به "ساخت مدرسه در مناطق محروم بلوچستان توسط احسان لشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت مدرسه در مناطق محروم بلوچستان توسط احسان لشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید