سال 2021 تنها شانس ژاپن برای برگزاری المپیک

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یک عضو کمیته بین المللی المپیک گفت: سال 2021 تنها فرصت توکیو برای برگزاری بازی های المپیک است.

سال 2021 تنها شانس ژاپن برای برگزاری المپیک

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، ریچارد پوند عضو کمیته بین المللی المپیک بر این باور است سال 2021 تنها شانس توکیو برای برگزاری بازی های المپیک است.

به دلیل شیوع ویروس کرونا در دنیا بازی های المپیک توکیو یک سال به تعویق افتاد، این بازی ها در سال 2021 برگزار خواهد شد. این در شرایطی است که شمار مبتلایان به ویروس 2.5 میلیون نفر اعلام شده است.

کارشناسان ویروس شناسی در روزهای اخیر صحبت هایی را داشتند مبنی بر اینکه اگر واکسن ویروس کرونا تا سال آینده کشف نشود احتمال تعویق دوباره بازیهای المپیک وجود دارد.

ریچارد پوند در یک مصاحبه با شبکه کانادا تاکید نمود سال 2021 تنها شانس توکیو برای برگزاری بازی های المپیک است.

وی در این باره گفت: توکیو اعلام نموده تنها می تواند یکسال این بازی ها را به تعویق بیندازد و بیش از آن امکان پذیر نیست. ما باید امیدوار باشیم که بتوانیم با هم این بازی ها را در سال 2021 برگزار کنیم. کمیته ملی المپیک ژاپن می گوید این بازی ها برای ما مهم است و ما می توانیم مسابقات را برگزار کنیم.

کمیته بین المللی المپیک پیش از این اعلام نموده بود طریق بازی های توکیو صدها میلیون دلار هزینه اضافی برای آنها خواهد داشت.

  • مناقشه ژاپن و کمیته بین المللی المپیک
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 27 خرداد 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 29589

به "سال 2021 تنها شانس ژاپن برای برگزاری المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال 2021 تنها شانس ژاپن برای برگزاری المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید