سفر 4 هزار کیلومتری مانع اصلی یاران رونالدو برای صعود پس از آلمان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران: تیم ملی پرتغال برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2014 نه تنها باید از سد تیم هایی مانند آلمان، آمریکا و غنا بگذرند بلکه باید خستگی مسافرت طولانی را هم به جان بخرند.

سفر 4 هزار کیلومتری مانع اصلی یاران رونالدو برای صعود پس از آلمان

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی پرتغال، یکی از تیم هایی که از مرحله پلی آف به جام جهانی 2014 برزیل صعود کرد، شب گذشته (آدینه) فهمید که برای صعود به مرحله حذفی باید از گروهی نسبتاً سخت که در آن تیم هایی مانند آلمان، آمریکا و غنا حضور دارند، صعود نمایند اما چیزی که کار یاران کریستیانو رونالدو را برای صعود به یک هشتم نهایی سخت تر می نماید سفرهای طولانی است که این تیم برای رساندن خود به محل هر یک از 3 بازی اش باید انجام دهد.

طبق گزارشی که نشریه اوژوگو پرتغال آن را منتشر نموده است اولین بازی که تیم ملی پرتغال در جام جهانی انجام خواهد داد، 16 ژوئن (26 خرداد) مقابل تیم ملی آلمان است که سخت ترین بازی این تیم در این مرحله محسوب می گردد. کریستیانو رونالدو و یارانش 6 روز پس از این بازی باید به شمال برزیل و منطقه آمازون سفر نمایند تا برابر آمریکا قرار بگیرند و در آخرین بازی خود (5 تیر) به برازیلیا سفر می نمایند تا مقابل غنا به میدان بروند.

پرتغال برای حضور در این بازی ها، بین 3 شهر باید مسافتی بیش از 4 هزار کیلومتر سفر کند که این احتمال افت عملکرد بازیکنان این تیم به خاطر خستگی راه را افزایش می دهد. علاوه بر این تفاوت قابل توجه دما میان شهرهایی که رونالدو و یارانش به میدان خواهند رفت نیز ممکن است تاثیر منفی دیگری روی عملکرد آنها بگذارد.

بدون احتساب سفرهای درون شهری برای رساندن خود به کمپ تمرینی و هتل محل اقامت تیم، پرتغالی باید مسافتی در حدود 4 هزار و 100 کیلومتر سفر نمایند این در حالی است که میانگین دما در شهرهای محل برگزاری 3 بازی مردان بنتو (برازیلیا، سالوادور و مانائوس) به ترتیب 25، 40 و 32 درجه خواهد بود، ضمن اینکه میزان رطوبت هوا نیز در این 3 شهر تفاوت دارد و به ترتیب 80، 75 و 65 درصد است.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19855

به "سفر 4 هزار کیلومتری مانع اصلی یاران رونالدو برای صعود پس از آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر 4 هزار کیلومتری مانع اصلی یاران رونالدو برای صعود پس از آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید