سفیر چین به وزارت خارجه آمریکا احضار شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پس از آنکه یکی از سخنگویان وزارت خارجه چین درباره آوردن ویروس کرونا به این کشور توسط نظامیان ارتش آمریکا صحبت کرد وزارت خارجه آمریکا سفیر چین در واشنگتن را فراخواند.

سفیر چین به وزارت خارجه آمریکا احضار شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت امور خارجه آمریکا روز آدینه کوی تیانکای سفیر چین در واشنگتن را فراخواند تا مراتب اعتراض خود را به اظهارات لیجیان ژائو یکی از سخنگویان وزارت خارجه چین ابراز کند.

سخنگوی وزارت خارجه چین اخیرا در حساب توئیتری خود نوشته بود ویروس کرونا توسط ارتش آمریکا به چین آورده شده است.

سخنگوی وزارت خارجه چین در حساب کاربری خود در توئیتر نوشته بود: اولین بیمار مبتلا (patient zero) در آمریکا کی شناسایی شد؟ چه تعداد از مردم آلوده شدند؟ نام بیمارستان ها [محل نگهداری افراد آلوده] چیست؟ ممکن است ارتش آمریکا این بیماری همه گیر را به ووهان چین آورده باشد.

در چند روز گذشته نیز بعضی فعالان شبکه های اجتماعی در چین با استناد به گزارش های منتشرشده در رسانه های ژاپنی و آمریکایی گفتند این احتمال وجود دارد که ویروس کرونا از آمریکا به چین و سایر نقاط دنیا سرایت نموده باشد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 25186

به "سفیر چین به وزارت خارجه آمریکا احضار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر چین به وزارت خارجه آمریکا احضار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید