سفیر کوبا از خبرنگاران بازدید کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سفیر جمهوری کوبا در تهران صبح امروز در خبرنگاران حضور یافت و از نزدیک با فعالیت های این رسانه آشنا شد.

سفیر کوبا از خبرنگاران بازدید کرد

به گزارش خبرنگاران، آلکسیس باندریج وِگا سفیر جمهوری کوبا صبح امروز یکشنبه با حضور در خبرنگاران ضمن ملاقات با مدیران این خبرگزاری با فعالیت های این رسانه آشنا شد.

وی با بیان اینکه سفارت کوبا مایل است رابطه ای مستقیم با رسانه ها و مطبوعات ایران داشته باشد، تاکید نمود: خبرگزاری های دو طرف مسئول انتشار حقیقت و دفاع از انقلاب های ما هستند.

آقای باندریج وگا اضافه نمود: متاسفانه دشمنان ما از دروغ به عنوان یک ابزار استفاده می نمایند و هر روز بیشتر دروغ می گویند. بنا بر این سعی می کنیم با مصاحبه هایی که داریم دروغ پردازی های غربی ها را خنثی کنیم و حقیقت را برای مردم بیان کنیم.

عبدالله عبداللهی سردبیر خبرنگاران نیز ضمن خیرمقدم به سفیر کوبا گفت: ما با کوبا احساس قرابت داریم و جزو کشورهایی است که مردم ایران با آن احساس برادری و دوستی دارند. هر دو کشور در یک جهت که آن جهت ضد استکباری و ضد امپریالیستی است حرکت می نمایند.

وی تاکید نمود: از ابتدای تاسیس خبرنگاران تا کنون یکی از دغدغه های اصلی ما پوشش مباحث مقاومت در برابر استکبار بوده است که کوبا هم بخشی از همین محور مقاومت محسوب می گردد.

مشروح مصاحبه با سفیر جمهوری کوبا در تهران به زودی منتشر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19461

به "سفیر کوبا از خبرنگاران بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر کوبا از خبرنگاران بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید