سقف سالن اصلی تئاتر شهر در تهران فرو ریخت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، هنگام نصب دکور نمایش ترور به کارگردانی حمیدرضا نعیمی، پیشانی فلزی سالن اصلی تئاتر شهر فرو ریخت.

سقف سالن اصلی تئاتر شهر در تهران فرو ریخت

جهت دریافت خدمات اجرای نمونه طراحی روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

در پی فرو ریختن بخشی از سقف سال اصلی تئاتر شهر، یکی از کارمندان این مجموعه آسیب دید و به بیمارستان منتقل شد. به نقل از مسئولان تئاتر شهر و مسعود معمار، مدیر دفتر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد، فرسودگی بیش از حد سازه ها را دلیل حادثه ذکر نموده است. فعلا سالن تخلیه شده و کارشناسان دفتر طرح های عمرانی در حال ارزیابی سالن هستند. قرار بود نمایش ترور از 12 آبان در این سالن روی صحنه برود. گزارش ها حاکی است که برنامه تعمیرات سالن اصلی قرار بود بعد از جشنواره تئاتر فجر یا سال آینده انجام گردد. تعمیرات و بازسازی تئاتر شهر در چند سالن این مجموعه از سال گذشته شروع شده و طولانی شدن آن باعث اعتراض بسیاری از اهالی تئاتر و مدیران تئاتری هم شده است. خسارت های ناشی از گودبرداری ایستگاه متروی همجوار مجموعه تئاتر شهر، فرسایش، عدم ایمنی و بازسازى هایی که در سال 86 انجام شد و انتقادهای کارشناسانه فراوانی را برانگیخت، این مجموعه را دچار شرایط نابسامانی نموده است. تئاتر شهر دارای 8 سالن اجرا و از مهم ترین سالن های حرفه ای تئاتر در تهران است. منبع: ایسنا

منبع: کجارو
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 20392

به "سقف سالن اصلی تئاتر شهر در تهران فرو ریخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقف سالن اصلی تئاتر شهر در تهران فرو ریخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید