سوء مدیریت باعث بروز مسائل متعدد در شهرداری بروجرد شده است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، رحیم جافری در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل شهرداری بروجرد برگزار گردید، گفت: اصحاب رسانه زبان گویای هر جامعه هستند که اگر این زبان گویا در راستای بیان مسائل، کمبودها و کاستی ها و حتی نکات مثبت راهنمایی گردد می تواند تاثیر بسیار شگرفی در تحول مالی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی داشته باشد.

سوء مدیریت باعث بروز مسائل متعدد در شهرداری بروجرد شده است

وی با اشاره به عدم رعایت اخلاق حرفه ای در فضای مجازی، اضافه نمود: معتقدم می بایست همراهی و هماهنگی کامل با مطبوعات و افرادی که به نوعی در انتقال اخبار نقش دارند، داشت و خود را ملزم به را رعایت آن می دانم.

شهردار بروجرد توضیح داد: اگر اصحاب رسانه نباشند در واقع منیت ها پیدار شده که در سایه این منیت ها تحولی که رو به جلو و پیشرفت می بایست باشد بوجود نمی آید و نباید انتظارش را داشته باشیم.

جافری ادامه داد: در سایه انتشار نواقص و حتی نکات مثبت می توانیم جامعه ای پویا داشته باشیم و این موضوع را فراموش نکنیم که مولفه فرهنگ از دیگر حوزه ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی، تاکید نمود: وضعیت نامناسب امروز بخاطر عدم توجه به مسائل فرهنگی شهر بوده که نشان می دهد در این زمینه به خوبی کار نشده است.

شهردار بروجرد با بیان اینکه رعایت اعتماد عمومی که در گرو صداقت بوده از رسالت های مهم فعالان رسانه ای است، اضافه نمود: بی طرفی و انتشار صحیح هر آنچه هست و پیشنهادات سازنده می تواند تاثیر زیادی در تحول جامعه داشته باشد.

جافری دبا بیان اینکه اولین اولویت کاری بنده تامین رفاه کارکنان و پرسنل شهرداری بروجرد است، خاطر نشان کرد: سوء مدیریت در شهرداری و عدم تناسب بین پرداخت حقوق کارکنان و درآمدها باعث شده مسائل اقتصادی بوجود بیاید.

وی اضافه نمود: یکی از اولویت های اساسی این است که برای همواره این مشکل را در شهرداری بروجرد حل کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4410

به "سوء مدیریت باعث بروز مسائل متعدد در شهرداری بروجرد شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوء مدیریت باعث بروز مسائل متعدد در شهرداری بروجرد شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید