سواحل ایرانی دریای عمان جذاب ترین نقطه برای سرمایه گذاران خارجی پتروشیمی است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران: مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران گفت: دولت به دنبال بسترسازی مناسب برای توسعه صنعت پتروشیمی در سواحل دریای عمان است چرا که این منطقه جذابیت های فراوانی برای سرمایه گذاران خارجی و داخلی دارد.

سواحل ایرانی دریای عمان جذاب ترین نقطه برای سرمایه گذاران خارجی پتروشیمی است

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

عباس شعری مقدم در گفت وگو با خبرنگار مالی خبرنگاران گفت: قطب جدید پتروشیمی ایران در چابهار که در دولت گذشته احداث زیربناهای آن شروع شده بود به طور مداوم مورد رصد شرکت ملی صنایع پتروشیمی است تا با پیاده سازی برنامه های راهبردی، این قطب پتروشیمی به مرکز جدید درآمدزایی و توسعه اشتغال برای برای کشور تبدیل گردد.

وی اضافه نمود: پس از بازدید و دستور رئیس جمهور مبنی بر توسعه صنعت پتروشیمی در ایرانشهر، امکان سنجی های مطالعاتی برای این منطقه شروع شده تا قطب دیگر صنعتی در سیستان و بلوچستان در ایرانشهر شکل بگیرد.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه دسترسی به آبهای آزاد نقطه قوت ایرانشهر و چابهار در توسعه صنعتی است، گفت: دولت به دنبال بسترسازی مناسب برای توسعه صنعت پتروشیمی در سواحل دریای عمان است چرا که این منطقه جذابیت های فراوانی برای سرمایه گذاران خارجی و داخلی دارد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه سواحل دریای عمان جذاب ترین نقطه برای سرمایه گذاران خارجی پتروشیمی است، توضیح داد: با معرفی بیشتر نقاط قوت این منطقه برای توسعه صنعت پتروشیمی، تقاضای سرمایه گذاری خارجی در این منطقه بیشتر می گردد، همانطور که تاکنون شرکت هایی از کشورهای منطقه برای سرمایه گذاری در سواحل عمان ابزار تمایل نموده اند.

شعری مقدم اعلام کرد: با تکمیل مطالعات، در همایش های آینده صنعت پتروشیمی و همچنین همایش های بین المللی کشور در بحث معرفی فرصت های سرمایه گذاری در ایران بیش از پیش به تشریح فرصت های بکر سواحل دریای عمان برای سرمایه گذاری خواهیم پرداخت.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1398 بروزرسانی: 13 شهریور 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 11068

به "سواحل ایرانی دریای عمان جذاب ترین نقطه برای سرمایه گذاران خارجی پتروشیمی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سواحل ایرانی دریای عمان جذاب ترین نقطه برای سرمایه گذاران خارجی پتروشیمی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید