شمار مبتلایان جهانی کرونا به بیش از 108 میلیون نفر رسید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا) - براساس گزارش های مراکز رسمی، شمار مبتلایان جهانی ویروس کرونا تا پنجشنبه شب به 108 میلیون و 13 هزار نفر رسیده است.

شمار مبتلایان جهانی کرونا به بیش از 108 میلیون نفر رسید

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش مرکز وب سایت آماری ورد متر (worldometers) که آخرین آمار مبتلایان به همه گیری کرونا را به صورت لحظه ای گزارش می دهد، شمار مرگ و میر دنیای کرونا به 2 میلیون و 368 هزار و 863 نفر رسیده است.

براساس این گزارش در 24 ساعت گذشته در آمریکا که دارای بیشترین آمار بیماران کرونایی است، 96 هزار و 806 نفر به کووید 19مبتلا شده و سه هزار و 432 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

آخرین آمار نشان می هد، شمار مبتلایان به این بیماری در آمریکا به 27 میلیون و 897 هزار و 214 نفر و مرگ و میر ناشی از آن نیز به 483 هزار و 200 نفر رسیده است.

همچنین شمار بهبود یافتگان کووید 19 در آمریکا 17 میلیون و 827 هزار نفر گزارش شده است.

براساس آمارهای ارائه شده توسط وب سایت ورد متر، پس از آمریکا، هند، برزیل، روسیه، انگلیس و فرانسه به ترتیب دارای بیشترین مورد ابتلا به بیماری کرونا در دنیا هستند.

افزایش شمار مرگ و میر بیماران کرونایی در آمریکا در حالی فرایند صعودی دارد که دولت بایدن در کوشش است تا سوء مدیریت به جای مانده از دوره رئیس جمهوری پیشین آمریکا در مقابله با ویروس کرونا در این کشور را کنترل کند، وضعیتی که اقتصاد آمریکا را با بحران روبرو ساخته است.

جو بایدن رییس جمهوری آمریکا که از زمان ورود به کارزار انتخابات ریاست جمهوری کنترل همه گیری مهار کرونا را اولویت اول خود معرفی نموده از نخستین دقایق بدست دریافت سکان زمامداری، حدود 25 فرمان اجرایی را امضا کرد که بیش از نیمی از آنها مربوط به کرونا است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 51231

به "شمار مبتلایان جهانی کرونا به بیش از 108 میلیون نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار مبتلایان جهانی کرونا به بیش از 108 میلیون نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید