طرح های کشتی سازی و گردشگری دریایی در استان بوشهر حمایت شوند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، عبدالکریم گراوند عصر یکشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر گفت: همه نهادها وظیفه دارند که در راستای توسعه اشتغال و بهبود وضعیت فراوری در استان همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

طرح های کشتی سازی و گردشگری دریایی در استان بوشهر حمایت شوند

وی خواهان نقش آفرینی بهتر و بیشتر بانک ها در چرخه اقتصادی جامعه شد و افزود: تسریع در پرداخت اعتبارات مربوط به تسهیلات اشتغال زایی روستایی و عشایری باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار بوشهر با تاکید بر برگزاری نشست های تخصصی برای عبور از مسائل طرح کارورزی و مشوق های بیمه ای طرح های اشتغال توضیح داد: شرکت های دانش بنیان نقش مهمی در ایجاد اشتغال و کارآفرینی دارند که باید مورد توجه باشند.

وی خواهان استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان استان شد و ادامه داد: استان بوشهر دارای بیشترین مرز دریایی با خلیج فارس است و باید زمینه توسعه صنایع کشتی سازی در استان فراهم گردد و فعالیت های این حوزه تقویت گردد.

گراوند از توسعه فعالیت های کشتیرانی در حوزه حمل و نقل بار و مسافر در مسیر استان بوشهر به کشورهای حوزه خلیج فارس به ویژه کشور قطر اطلاع داد و اضافه نمود: طرح های اقتصادی و کسب و کار مرتبط با دریا در استان بوشهر تقویت گردد.

وی با تاکید بر گردشگری دریایی، اسکله سازی و خدمات بندری در سطح استان اعلام کرد: هیچ دستگاهی حق مانع تراشی سر راه کسب و کارها و فعالیت های اقتصادی را ندارد.

استاندار بوشهر از توسعه زیرساخت های اقامتی و گردشگری در استان از جمله هتل پنج ستاره اطلاع داد و اضافه نمود: باید با برطرف موانع پیش روی طرح های اقتصادی و پروژه های عمرانی زمینه توسعه اشتغال فراهم گردد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2363

به "طرح های کشتی سازی و گردشگری دریایی در استان بوشهر حمایت شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های کشتی سازی و گردشگری دریایی در استان بوشهر حمایت شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید