عبدالمهدی: دولت در انجام اصلاحات در عراق جدی است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نخست وزیر عراق روز یکشنبه در دیدار با هیاتی از مجلس نمایندگان آمریکا در بغداد بر جدی بودن دولتش برای انجام اصلاحات در عراق تاکید کرد.

عبدالمهدی: دولت در انجام اصلاحات در عراق جدی است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از شبکه سومریه، دفتر عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق روز یکشنبه در بیانیه ای از دیدار وی با هیاتی از مجلس نمایندگان آمریکا به ریاست آدم اسمیت نماینده دموکرات و رئیس کمیسیون نیرو های مسلح این مجلس خبر داد.

بنا بر این بیانیه، در دیدار عبدالمهدی و هیات آمریکایی پیرامون روابط دو کشور و راهکار های تقویت همکاری های دوجانبه و حمایت از طرح ها و اقدامات اصلاحی دولت عراق بحث و رایزنی شد.

این بیانیه می افزاید که عبدالمهدی ضمن تاکید بر روابط مطلوب با ایالات متحده و کشور های عربی و منطقه ای افزود: دولت از آغاز تشکیل خود در خصوص انجام اصلاحات جدی است و به اجرای طرح ها و اقدامات خود در این زمینه ادامه می دهد و لوایح متعددی را در راستای پاسخگویی به حقوق و مطالبات مردم عراق برای اصلاح ساختاری سیاسی و اقتصادی و تحقق زندگی کرامت مندانه ارائه کرده است.

عبدالمهدی همچنین افزود که دولت عراق برای افزایش فرصت های شغلی و جذب سرمایه گذاری ها و تامین فضای امن و پایدار برای پیشبرد روند بازسازی و آبادانی و اشتغالزایی برای جوانان ادامه می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 17035

به "عبدالمهدی: دولت در انجام اصلاحات در عراق جدی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالمهدی: دولت در انجام اصلاحات در عراق جدی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید