عرضه روغن موتور قدیمی به نرخ روز؛ با متخلفان برخورد می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن، فیلتر، پنچرگیران و فیلترسازان تهران با اشاره به اینکه قیمت روغن موتور 70 درصد گران شده است، گفت: با رشد قیمت روغن موتور سردرگمی برای واحدهای تعویض روغن و مصرف کنندگان ایجاد شده زیرا محصولات قدیمی به نرخ روز به فروش می رسد.

عرضه روغن موتور قدیمی به نرخ روز؛ با متخلفان برخورد می گردد

داوود سعادتی نژاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در چند روز اخیر قیمت روغن موتورهای دیزلی 60 درصد و روغن موتورهای بنزینی 70 درصد رشد داشته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن، فیلتر، پنچرگیران و فیلترسازان تهران یادآور شد: قیمت گذاری و نظارت بر رعایت قیمت ها برعهده سازمان حمایت مصرف نمایندگان و فراورینمایندگان و وزارت صنعت، معدن و تجارت است و اتحادیه در این زمینه قدرت اجرایی ندارد.

وی ادامه داد: یکی از مسائل ایجاد شده در پی افزایش قیمت روغن موتور آن است که محصولات فراوری گذشته به قیمت روز در بازار عرضه می گردد و این موضوع سردرگمی برای واحدهای تعویض روغن و مصرف نماینده نهایی ایجاد نموده است.

سعادتی نژاد در پاسخ به این سوال که نظارت بر رعایت عرضه محصول با قیمت مصوب و درج شده بر روی بسته بندی بر عهده کدام نهاد است، گفت: نظارت بر بازار بر عهده اتاق اصناف، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت مصرف نمایندگان و فراورینمایندگان است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن، فیلتر، پنچرگیران و فیلترسازان تهران یادآور شد: واحدهای صنفی که محصولات فراوری گذشته را به قیمت روز عرضه نمایند با آنها برخورد خواهد شد.

وی تاکید نمود: بازار با کمبود محصول روبرو نیست اما باید نظارت و فعالیت قابل توجهی در شبکه توزیع صورت گیرد تا کالا از جهت درست و به لحظه به بازار تزریق گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 مرداد 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7817

به "عرضه روغن موتور قدیمی به نرخ روز؛ با متخلفان برخورد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه روغن موتور قدیمی به نرخ روز؛ با متخلفان برخورد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید