فرآیند انتخاب دانشجوی نمونه مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصویب شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شیوه نامه اجرائی فرآیند انتخاب دانشجوی نمونه مهارتی در جلسه شورای تخصصی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی آنالیز و تصویب شد.

فرآیند انتخاب دانشجوی نمونه مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصویب شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، چهل و چهارمین جلسه شورای تخصصی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن ارائه گزارشی از برنامه های فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه تاکید نمود: در شرایط شیوع بیماری کرونا و با برنامه ریزی مدون شده، همه برنامه های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی در امسال با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی و رویکرد مجازی انجام خواهد شد.

بعد از آنالیز دستور جلسه، گزارشی از برگزاری مرحله اول المپیاد مهارتی و ارائه راه حل های پیش بینی شده جهت برگزاری مرحله عملی المپیاد بصورت غیرمتمرکز توسط واحد استانی مرکزی این دانشگاه ارائه شد.

در ادامه شیوه نامه اجرائی فرآیند انتخاب دانشجوی نمونه مهارتی، طرح واژه های آسمانی برای کارکنان، دانشجویان، مدرسان و اعضای هیأت علمی، آیین نامه اجرایی پرداخت یاری هزینه تحصیلی به حافظان و قاریان و آیین­ نامه اجرایی جشنواره فرهنگی هنری دانشگاه سبز مورد بحث و آنالیز و تصویب نهاده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 24 شهریور 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 36687

به "فرآیند انتخاب دانشجوی نمونه مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرآیند انتخاب دانشجوی نمونه مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید