فریرا: پرسپولیس شایسته بهترین ها است، امیدوارم به عنوان تیم اول صعود کنیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم السد گفت: تیم پرسپولیس شایسته بهترین ها است و حتما برای این تیم اتفاقی افتاده که نتوانسته به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

فریرا: پرسپولیس شایسته بهترین ها است، امیدوارم به عنوان تیم اول صعود کنیم

به گزارش ، ژسوالدو فریرا سرمربی تیم فوتبال السد قطر پس از شکست مقابل تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم پرسپولیس شایسته بهترین ها است و با 6 امتیاز شانس صعود ندارد حتما یک اتفاقی برای این تیم افتاده است که نتوانسته به مرحه بعدی صعود کند. متاسفانه بازی ها را ندیدم و نمی توانم اظهار نظر کنم. به تیم پرسپولیس به خاطر قهرمانی در لیگشان تبریک می گویم.

او اضافه نمود: به خاطر پیروزی به تیم پرسپولیس تبریک می گویم و در مرحله بعد به بازیکنان تیم خودم تبریک می گویم که با وجود مسائل و روزه بودن عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند. وقتی یک مسابقه را با باخت پشت سر می گذاری توضیح دادن درباره آن سخت است. از ابتدا تا انتهای بازی فرصت های خوبی برای گلزنی داشتیم که متاسفانه از آن ها استفاده نکردیم. پرسپولیس دارای یک دروازه بان فوق العاده است. حتما نیمه نهایی سال گذشته را به یاد دارید که بیرانوند با یک واکنش فوق العاده تیمش را به فینال فرستاد و ما از ادامه مسابقات حذف شدیم.

او در ادامه بیان نمود: دقایقی از بازی تیم پرسپولیس و دقایقی دیگر ما سوار بازی بودیم، اما تیم پرسپولیس از فرصت هایش استفاده کرد و گل را به ثمر رساند. برای تیم السد فصل بسیار سخت و پر فشاری بود و ما سه روز پیش بازی داشتیم و هیچ فرصتی برای آماده سازی برای این مسابقه نداشتیم. همچنین ماه مبارک رمضان نیز بر روی عملکرد بازیکنان نیز تاثیر داشته است.

سرمربی تیم السد اظهار کرد: با توجه به اینکه بازی دیگر این گروه انجام نشده است همچنان تعیین نیست که السد به عنوان تیم صدر نشین یا تیم دوم به مرحله بعد صعود خواهد کرد، اما امیدوارم که به عنوان تیم اول صعود کنیم.

او گفت: گل اول تیم پرسپولیس از ضربه استثنایی ترابی بود که هیچ شانسی برای دروازه بان ما باقی نگذاشت. گل دوم نیز به خاطر یک اشتباه بزرگ بود و در کل از عملکرد تیم در طول فصل راضی بودم. ناراحت هستم از شکست اما عصبانی نیستم چرا که این دو احساس با هم متفاوت است. اگر روزی بد بازی کنیم هم عصبانی و هم ناراحت می شوم.

او درباره ژاوی خاطرنشان کرد: ژاوی یکی از بهترین فوتبالیست ها از نظر ملی و باشگاهی است و توانسته عنوان بزرگی را کسب کند. این بازیکن شخصیت بزرگی دارد و الگوی خوبی برای بازیکنان جوان است. از سال آینده نیز به عنوان مربی در تیم السد حضور خواهد داشت و امیدوارم همانند دوره بازیکنی پیروز باشد.

خلیل زاده: امیدوارم هواداران سپاهان فحاشی نکنند

رفیعی: بازی مقابل السد تشریفاتی بود/ بزرگترین بازیکن جهان در ایران خداحافظی کرد

عالیشاه: بازی خوبی مقابل السد به نمایش گذاشتیم/ در پرسپولیس می مانم

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7894

به "فریرا: پرسپولیس شایسته بهترین ها است، امیدوارم به عنوان تیم اول صعود کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریرا: پرسپولیس شایسته بهترین ها است، امیدوارم به عنوان تیم اول صعود کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید