قابل پیش بینی: مالیات رحمتی پرداخت شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، همان طور که پیش بینی می شد باشگاه استقلال مشکل خروجی مهدی رحمتی را حل کرد تا این دروازه بان در بازی مهم مقابل الدحیل درچارچوب دروازه قرار بگیرد. رحمتی با این حساب مرد شماره یک استقلال است.

قابل پیش بینی: مالیات رحمتی پرداخت شد

پرواز شماره یک در دقیقه 90

درحالی که کاروان استقلال درغیاب مهدی رحمتی تهران را به مقصد قطرترک نموده بود وموجی ازنگرانی میان طرفداران این باشگاه به دلیل غیبت یکی از ستاره های شان ایجاد شده بود، مسئولان باشگاه استقلال دراندک زمانی این مشکل را ازبین بردند تا مهدی رحمتی نیز راهی قطرگردد.

همان طورکه پیش بینی هم می شد فشارهای هوادارن به باشگاه استقلال و بازخورد بدی که غیبت مهدی رحمتی دراین سفرمی توانست برای باشگاه استقلال به همراه داشته باشد، مسئولان این باشگاه را برآن داشت تا زمینه سازسفرآقای شماره یک به سمت قطرشوند.

رحمتی پیش ازاینکه مشکلش حل گردد، نزدیک به2ماه درانتظارپرداخت مالیاتش ازسوی باشگاه استقلال بود. ظاهرا رحمتی دراین ایام که مشکلش پا برجا باقی مانده بود اعتقاد داشت که این باشگاه استقلال است که باید طبق توافق های اجرا شده مالیاتش را بپردازد که بعضی ناهماهنگی ها درباشگاه استقلال باعث شده بود تا این کارانجام نگرددو رحمتی درسفرمهم استقلال به قطرغایب باشد واین خبرازصبح شنبه موج عمیقی ازنگرانی را میان طرفداران به پا کند.

به هرحال این مسئله ازسوی امیرحسین فتحی پیگیری شد تا رحمتی هم مسافرقطرگردد واستقلال یکی ازبهترین هایش را ازدست ندهد و بتواند با همان قوا مقابل حریف قطری قراربگیرد.

درروزهایی که استقلال کم غایب ندارد فقدان رحمتی بدون شک لطمه روحی بزرگی برپیکره آبی ها بود اما با کوشش هایی که دردقیقه 90انجام شد و بعضی ازلجاجت دست کشیدند، این مشکل ازبین رفت تا رحمتی را همچون همواره درکناراستقلال ببینیم.

بدون شک حضوررحمتی دراین بازی فوق مهم خیال وینفردشفررا هم آسوده خواهد نمود وسرمربی استقلال حالا بی آنکه بهانه ای داشته باشد، می تواند تیمش را با خیال آسوده درکنارهم ترکیب کند.

رحمتی با این شرایط شانس بسیاربالایی برای حضوردرترکیب استقلال مقابل الدحیل خواهد داشت وبه احتمال فراوان دربازی سه شنبه درچارچوب دروازه استقلال قرارخواهد گرفت.

10-270

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4989

به "قابل پیش بینی: مالیات رحمتی پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابل پیش بینی: مالیات رحمتی پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید