قرعه سختی از ابتدای لیگ داشتیم، داوری در لیگ برتر بانوان باید بهتر باشد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی گفت: اگر قرعه بهتری در ابتدای لیگ برتر نصیب مان می شد، قطعا امتیازات بیشتری تا امروز داشتیم.

قرعه سختی از ابتدای لیگ داشتیم، داوری در لیگ برتر بانوان باید بهتر باشد

فاطمه شریف در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درخصوص بازی تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی با نامی نو اصفهان در هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: می دانستیم که نامی نو در بازی های خارج از خانه، خوب نتیجه می گیرد. این تیم حفاری را با نتیجه 1 بر 1 متوقف کرد، مقابل دختران کویر مس کرمان پیروز شد و هفته گذشته نیز دریژنو فرخ شهر را شکست داده بود. بازیکنانم هم قسم شده بودند که بازی را ببرند و باخت مقابل مس رفسنجان را جبران نمایند.

وی اعلام کرد: بازی خوبی داشتیم و فکر می کنم نامی نو به جز ضدحمله هایی که با دروازه بان خود انجام می داد نقشه دیگری برای حمله نداشت. آن ها آمده بودند که اول گل نخورند سپس با ضدحملاتی که توسط دروازه بان پایه ریزی می شد بتوانند به گل برسند، اما با دفاع خوبی که داشتیم، راه به جایی نبردند. متاسفانه دقیقاً 40 ثانیه مانده به خاتمه بازی روی ضربه ایستگاهی گل مساوی را دریافت کردیم و دیگر فرصتی برای جبران نبود و بازی با نتیجه 1 بر 1 به خاتمه رسید.

سرمربی تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی با ابراز رضایت از عملکرد تیمش، اعلام کرد: بازیکنان نسبت به بازی با مس رفسنجان بهتر بازی کردند و کم اشتباه تر بودیم، اما بعضی از بازیکنان در تیم حضور دارند که توقع از آن ها بیشتر است و هنوز نتوانسته اند توقع ها را برآورده نمایند.

شریف گفت: بار و فشار روانی زیادی روی تیم وجود دارد. تاکید بر اینکه تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی با بازیکنان خوبی که دارد، مدعی قهرمانی است، باعث شده که سطح توقع از تیم بالا برود. در صورتی که اگر این تیم را با تیم هایی مانند نامی نو، مس رفسنجان و ملی حفاری مقایسه کنیم می بینیم که مهره های کمتری نسبت به بعضی رقبا داریم. گرچه ملی پوشان باسابقه ای مثل سارا شیربیگی و نسیمه غلامی را در تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی داریم، اماً تیم سایپا فرشته کریمی را در اختیار دارد. نامی نو فرزانه توکلی را درون دروازه و نسترن مقیمی را به عنوان بازیکن دارد و در کنارش نیز بازیکنان جوان ملی پوش و باتجربه دیگری دارد. تعداد بازیکنان باتجربه و جوان ملی پوش تیم های دیگر حتی از ما بیشتر است. این مسئله باعث شد که مقداری فشار روی بازیکنان ایجاد گردد.

وی ادامه داد: قرعه ای که از ابتدای فصل داشتیم نیز قرعه مناسبی نبود. از هفته دوم لیگ برتر 5 بازی سخت با تیم های بالای جدول از جمله سایپا، مس رفسنجان، دختران کویر مس کرمان، نامی نو و ملی حفاری داشتیم که از این پنج مسابقه، 2 برد و 2 باخت و یک تساوی به دست آوردیم. بازی با پویندگان فجر شیراز در هفته اول لیگ را با اختلاف بردیم. فکر می کنم اگر قرعه مناسب تری به ما می خورد، امتیازاتی که از دست دادیم کمتر می شد چون تیم ما بازیکنان جدیدی را از تیم های مختلف گرفته و زمان می برد تا در طول مسابقات انسجام و هماهنگی به دست بیاید.

سرمربی تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی در مورد شکست در بازی های حساس خارج از خانه تیم، اعلام کرد: بحث روانی صد درصد روی عملکرد بازیکنان و تیم تاثیر گذار خواهدبود، مثلاً در بازی با سایپا باید مقابل آن همه تماشاگر و تیمی بازی می کردیم که تا قبل از آن هیچ باختی نداشت و صدرنشین بود، البته در بازی با سایپا شانس با ما همراه نبود وگرنه مسئولینی که در سالن بودند و بازی را تماشا می کردند هم تاکید داشتند که حق ما برد بود. فوتسال همین است، زمانی که گل نزنید گل می خورید و می بازید. فکر می کنم در آن بازی برد حق ما بود اما سایپا زیرکانه بازی کرد و از تک موقعیت هایی که در ضدحمله به دست آورده بود به نحو احسن استفاده کرد و برنده شد.

شریف ادامه داد: در بازی با مس رفسنجان اصلا خوب نبودیم. در آن بازی نیز گل هایی که دریافت کردیم، روی پنالتی و ضربات ایستگاهی بود وگرنه شاید باز هم شکست رقم نمی خورد. ابدا به دنبال توجیه برای شکست ها نیستم.ما باید بیشتر کوشش کنیم و روی نقاط ضعف خود کار کنیم. 6 بازی دیگر تا خاتمه نیم فصل نخست لیگ برتر داریم، ان شاء الله بتوانیم آن ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا امتیازاتی که از دست دادیم، جبران گردد.

وی در مورد شرایط داوری در لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: داوری در بازی آخر مقابل نامی نو خوب بود و هیچ صحنه اعتراض آمیزی وجود نداشت. در 6 هفته ای که گذشت به داوری در دو بازی اعتراض داشتیم، یکی بازی با دختران کویر مس کرمان بود. پس از اینکه تیم کرمان در اعتراض به پنالتی، تیم خود را از زمین بیرون کشید، سوت های داوری مقداری به نفع آنان شد. با وجود اینکه ما آن بازی را بردیم اما من به عملکرد داوری اعتراض داشتم. چرا اعتراض مربی و بیرون کشیدن تیمش باید روی عملکرد داوران تاثیر منفی بگذارد؟

سرمربی تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی گفت: به داوری بازی با مس رفسنجان واقعاً اعتراض داشتم زیرا بدون دلیل 6 اخطاره شدیم، پنالتی دادیم و همان پنالتی گل شد، بازیکن ما در میانه زمین هند کرد که می توانست به دلیل دریافت کارت زرد دوم اخراج گردد ولی این کار را نکرد و... . فکر می کنم نه تنها من بلکه بسیاری از مربیان به داوری اعتراض دارند و این نشان می دهد که یک جای کار می لنگد. احساس می کنم به همان میزانی که فوتسال و لیگ برتر بانوان پیشرفت نموده، داوری ها نیز باید پیشرفت کند. ناگفته نماند که داوران خوبی نیز داریم که در رقابت های بین المللی و جهانی قضاوت کردند. باید تعداد گلاره ناظمی ها و زری فتحی های فوتسال بانوان ایران بیشتر و بیشتر گردد تا اعتراض ها به داوری به حداقل برسد.

شریف با گلایه از بالا رفتن توقع از تیمش خاطر نشان کرد: از روز اولی که تیم تشکیل شد، رسانه ها فشار روانی ایجاد کردند و تاکید کردند که هیأت فوتبال خراسان رضوی، بهترین تیم رقابت هاست. در صورتی که از ابتدا گفتم قول قهرمانی ابدا نمی دهم. رسانه های بیش از حد روی حضور دو ستاره تیم ملی تاکید کردند در صورتی که بدون شک سایر ملی پوشان نیز در تیم های لیگ برتر، حرف زیادی برای گفتن دارند. همیشه گفته ام تمام کوششمان را برای قهرمانی می کنیم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 13901

به "قرعه سختی از ابتدای لیگ داشتیم، داوری در لیگ برتر بانوان باید بهتر باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرعه سختی از ابتدای لیگ داشتیم، داوری در لیگ برتر بانوان باید بهتر باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید