قلعه نویی: وزارت ورزش یاری نکند برای رفتن به تایلند به مشکل می خوریم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مجموعه باشگاه استقلال 7 ماه است هیج بودجه ای دریافت نکرده و برای اعزام به تایلند اگر یاری های اقتصادی از سوی وزارت ورزش و جوانان تزریق نشود، دچار مشکل خواهیم شد.

قلعه نویی: وزارت ورزش یاری نکند برای رفتن به تایلند به مشکل می خوریم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، امیر قلعه نویی که روز گذشته به همراه اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال به منظور دیدار و گفت وگو با سرپرست وزارت ورزش و جوانان در دفتر وزیر حاضر شده بود، حضور دکتر صالحی را فرصت مغتنمی برای حل مسائل ورزش کشور دانست.

قلعه نویی پس از این نشست با ابراز نارضایتی از وضعیت فرهنگی ورزش و کمرنگ شدن اخلاق گفت: در ورزش صحبت از اخلاق زیاد می گردد اما کمتر کسی است که به دنبال اخلاق محوری باشد. از این جهت جای خوشحالی دارد که سرپرست وزارت ورزش و جوانان در بدو ورود خود به این وزارتخانه، اولویتش را ساماندهی مباحث فرهنگی و اخلاقی ورزش قرار داده است.

وی ایجاد انگیزه در جوانان، داشتن روحیه ورزشکاری و گریز از آسیب های اجتماعی را از برکاتی عنوان نمود که حضور 2 باشگاه مطرح استقلال و پرسپولیس می توانند برای جامعه به ارمغان بیاورند و در این ارتباط اضافه نمود: اگر به باشگاه های ورزشی به عنوان یک فرصت نگاه گردد می توان انتظار داشت که با عملکرد مثبت باشگاه ها بسیاری از دغدغه های جامعه به ویژه در رابطه با نسل جوان برطرف گردد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ارتباط با مسائل کنونی این باشگاه عنوان نمود: مجموعه این باشگاه نزدیک به 7 ماه است که هیج بودجه ای دریافت نکرده و برای اعزام به تایلند اگر یاری های اقتصادی از سوی وزارت ورزش و جوانان تزریق نگردد، دچار مشکل خواهیم شد.

قلعه نویی افزود: امیدوارم مسئولان ورزش کشور برای برطرف دغدغه باشگاه های مطرح کشور به خصوص استقلال و پرسپولیس، تدبیر لازم را داشته باشند، چرا که تجربه نشان داده اگر این 2 باشگاه قوی و در آرامش باشند، فوتبال ملی نیز از آن بهره های بسیار خواهد برد.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12364

به "قلعه نویی: وزارت ورزش یاری نکند برای رفتن به تایلند به مشکل می خوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی: وزارت ورزش یاری نکند برای رفتن به تایلند به مشکل می خوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید