لیگ ملت های اروپا، شکست آذربایجان در حضور یک ساعته مهاجم پیشین استقلال

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یاران علی قربانی در اولین حضور این بازیکن در تیم ملی فوتبال جمهوری آذربایجان، مقابل مونته نگرو شکست خوردند و در رتبه سوم جدول گروه خود جای گرفتند.

لیگ ملت های اروپا، شکست آذربایجان در حضور یک ساعته مهاجم پیشین استقلال

با ما سفر کنید و با اروپا ارزان قیمت از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، ملاقاتهای هفته سوم مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ ملت های اروپا از ساعت 16:30 امروز (شنبه - به وقت ایران)، با ملاقات تیم های ملی مونته نگرو و آذربایجان در گروه اول لیگ C شروع شد که در این ملاقات مونته نگرو به فزونی 2 بر صفر دست یافت.

نکته قابل توجه این مسابقه، حضور علی قربانی در ترکیب تیم آذربایجان بود. مهاجم پیشین تیم های استقلال و سپاهان که در تیم سومقاییت آذربایجان توپ می زند، به اردوی اخیر شاگردان دِبیاسی دعوت شده بود و امروز از ابتدا در ترکیب اصلی آذربایجان به میدان رفت.

قربانی در دقیقه 40 اولین بازی خود با پیراهن آذربایجان، فرصت گلزنی خوبی داشت که ضربه سر او به بیرون رفت و سپس در دقیقه 60 بازی تعویض شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید

تیم های لوکزامبورگ و قبرس در دیگر ملاقات این گروه به مصاف هم رفتند که لوکزامبورگ به پیروزی 2 بر صفر رسید. مونته نگرو با 9 و لوکزامبورگ با شش امتیاز، در رده های اول و دوم گروه اول لیگ C جای دارند و آذربایجان با سه امتیاز، در رتبه سوم جدول ایستاده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 43292

به "لیگ ملت های اروپا، شکست آذربایجان در حضور یک ساعته مهاجم پیشین استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ ملت های اروپا، شکست آذربایجان در حضور یک ساعته مهاجم پیشین استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید