مارک اسپر: برای محافظت از میادین نفت در سوریه حضور داریم!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا امروز دوشنبه با شرکت در یک کنفرانس خبری بدون اشاره به نقش آشکار کشورش در خلق گروهک تکفیری تروریستی داعش در ادعائی مضحک مدعی شد: ماموریت ما درباره داعش هنوز انتها نیافته است. ما هنوز در کشورهای منطقه نیرو داریم تا به عملیات ضد تروریسم ادامه دهند!

مارک اسپر: برای محافظت از میادین نفت در سوریه حضور داریم!

وزیر دفاع آمریکا در این باره ادعا کرد: ما همچنان به ائتلاف علیه داعش (!) متعهد هستیم. مرگ البغدادی پیامی معین می دهد که ما عدالت را درباره هرکسی که قصد صدمه به آمریکا یا دنیا را داشته باشد، اجرا می کنیم! حضور ما (در سوریه) به دلیل محافظت از میادین نفتی است! نمی خواهیم این منبع اقتصادی دوباره در اختیار داعش قرار بگیرد.

این درحالیست که ترامپ در کنفرانس مطبوعاتی دیروز که به منظور اعلام رسمی کشته شدن البغدادی سرکرده تروریست های داعش برگزار گردید، رسماً به تمایل کشورش برای استفاده از منابع نفتی سوریه اذعان کرد.

مقامات آمریکایی به ویژه مایک پمپئو وزیر خارجه و دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور روز گذشته با اعلام خبر هلاکت البغدادی به تشریح جزئیاتی از این عملیات پرداختند. پمپئو این واقعه را رویدادی بسیار بزرگ برای آمریکا بیان کرد.

ترامپ نیز روز گذشته با برگزاری یک کنفرانس خبری سعی کرد این عملیات را یک دستاورد بسیار بزرگ برای دولت خود عنوان کند و در واقع از آن به عنوان برگ برنده خود برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو بهره ببرد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 16681

به "مارک اسپر: برای محافظت از میادین نفت در سوریه حضور داریم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارک اسپر: برای محافظت از میادین نفت در سوریه حضور داریم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید