ماشین سازی در حال رشد و تکامل است، ذوب آهن تیم خوبی است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، فیروز کریمی عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی ماشین سازی تبریز با ذوب آهن اصفهان گفت: ذوب اهن تیم خوبی است و فردا بازی سختی درپیش خواهیم داشت.

ماشین سازی در حال رشد و تکامل است، ذوب آهن تیم خوبی است

وی با بیان اینکه کوشش می کنیم فردا پیروز شویم و بازی خوبی داشته باشیم، گفت: حریف فردای ما تیمی سرسخت با نظم تیمی بالا بوده و ذوب آهن یکی از تیم های خوب فوتبال ایران است.

کریمی با تاکید بر اینکه ذوب آهن کادر فنی و بازیکنان خوب را در اختیار دارد، گفت: ذوب آهن یکی از تیم های با شخصیت لیگ است که یا همیشه برای قهرمانی می جنگد و یا حداقل به دنبال کسب سهمیه آسیایی است.

سرمربی ماشین سازی تبریز گفت: در چند بازی اخیر خیلی بدشانس بودیم و امتیازاتی از دست دادیم. البته ما چهار بازی یک بر یک داشتیم که نشان می دهد به مرور بهتر می شویم.

وی گفت: بازی های نیم فصل دوم خیلی سخت تر خواهد بود. باید روز به روز پیشرفت کنیم و بهتر شویم و پیروزی های زیادی بدست بیاوریم.

کریمی گفت: ما قبل از شروع لیگ بازی های تدارکاتی نداشتیم و این چهار بازی اول مثل بازی تدارکاتی بود. البته نمی خواهم بهانه بیاورم. بازیکنان جدیدی نیز که جذب کردیم احتیاج به هماهنگی داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مهر 1397 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 299

به "ماشین سازی در حال رشد و تکامل است، ذوب آهن تیم خوبی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماشین سازی در حال رشد و تکامل است، ذوب آهن تیم خوبی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید