ویزای آمریکا: متلک چین به آمریکا، دموکراسی کوکاکولا نیست

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ایسنا نوشت: وزیر خارجه چین خاطرنشان کرد، دموکراسی کوکاکولا نیست و آمریکا نمی تواند کل دنیا را وادار کند طبق میل و ذائقه اش باشند.

ویزای آمریکا: متلک چین به آمریکا، دموکراسی کوکاکولا نیست

اگر علاقمند به دریافت خدمات خدمات ویزای آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرگزاری نووستی، وانگ یی، وزیر خارجه چین در کنفرانسی با نمایندگان شورای روابط خارجی آمریکا تاکید نمود: هیچ قدرتی نمی تواند روندی که کشورهای دیگر برمی گزینند را انکار کند و هرگز هیچ کشوری سیستم خود را طبق میل، خوش آمدن یا نیامدن دیگران تغییر نخواهد داد، نهایتا تنها ملت یک کشور می توانند سرنوشت آن کشور را معین نمایند، اینکه آیا سیستم یا روندی که انتخاب می نماید درست یا نه.

رئیس دستگاه دیپلماسی چین تاکید نمود: ما نمونه های خارجی را دنبال نمی کنیم ما ایدئولوژی خود را صادر نمی کنیم ما از کشورهای دیگر نمی خواهیم شیوه های چین را تقلید نمایند.

وزیر خارجه چین توضیح داد، کشورش سیاست دموکراسی سوسیالیسم را دنبال می نماید که منعکس نماینده اراده ملت و متناسب با ویژگی چین است و از مردم این کشور حمایت می نماید.

وزیر چینی اضافه نمود: دنیا هیچ وقت به اصولی که تنها بعضی کشورهای غربی معین می نمایند متعهد نخواهد بود. عملا آنچه ما را نگران می نماید این است چند قطبی و جانبه گرایی اخیرا با مخالفت و مقاومت روبه رو و دنیا با خطر تقسیم روبرو است.

او تاکید نمود، آمریکا از معیارهای دوگانه در جریان جنگ علیه تروریسم استفاده کرد، این رویکرد دنیا را وادار می نماید سوال کند آیا واشنگتن اصلا اصولی دارد.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 55121

به "ویزای آمریکا: متلک چین به آمریکا، دموکراسی کوکاکولا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای آمریکا: متلک چین به آمریکا، دموکراسی کوکاکولا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید