مردم از تجمع در حاشیه رودخانه های پایین دست سد استقلال میناب پرهیز نمایند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/هرمزگان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: حضور مردم در اطراف رودخانه های پایین دست سد استقلال میناب موجب کندی تخلیه این سد شد که در صورت عدم رعایت نکات ایمنی احتمال بروز حوادث ناگوار را برای شهروندان در پی دارد.

مردم از تجمع در حاشیه رودخانه های پایین دست سد استقلال میناب پرهیز نمایند

جهت دریافت خدمات اجرای انواع روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

رضا مدرس صبح امروز(چهارم فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، ضمن اعلام این مطلب اضافه نمود: مردم از حضور و تجمع در اطراف رودخانه های استان به ویژه شهرستان میناب با توجه به سر ریز شدن سد استقلال پرهیز نمایند زیرا احتمال سیلابی شدن رودخانه ها وجود دارد و حریم رودخانه برای حضور مردم امن نیست.

وی بیان نمود: از تمامی مردم می خواهیم که از حریم رودخانه ها خارج شوند زیرا سرریز شدن سد استقلال می توان علاوه بر آسیب رسانی به این سد موجب جاری شدن سیلاب و اتفاقات ناگوار در منطقه گردد.

مدرس از مردم خواست تا در این شرایط فعلی در خانه های خود بمانند و از حضور در اطراف حریم رودخانه های استان به ویژه شهرستان میناب پرهیز نمایند تا تخلیه سد میناب انجام گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 21759

به "مردم از تجمع در حاشیه رودخانه های پایین دست سد استقلال میناب پرهیز نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم از تجمع در حاشیه رودخانه های پایین دست سد استقلال میناب پرهیز نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید