معرفی چند مورد از بهترین هتل های ونکوور

به گزارش مجله یک کامپیوتر، بعضی از بهترین هتل های ونکوور

ونکوور یکی از بزرگترین و مهم ترین شهرهای کشور کانادا و حتی دنیا و یکی از بهترین شهر ها برای زندگی است. این شهر یکی از آن دسته شهرهای زیبای دنیاست که زندگی مدرن شهری در آن با طبیعت و چشم انداز های بکر کوهستانی در هم آمیخته شده است. اما قبل از سفر به هر نقطه ای از دنیا داشتن اطلاعات کافی درباره اقامتگاه های آن بسیار حائز اهمیت است که مسافران باید در اختیار داشته باشند. خبرنگاران در این مطلب میخواهد تا چند مورد از بهترین هتل های ونکوور را به شما معرفی کند.

معرفی چند مورد از بهترین هتل های ونکوور

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

هتل شانگری لا ونکوور | Shangri-La Vancouver

این هتل با 16 دقیقه پیاده روی از ساحل در دسترس است. هتل شانگری لا ونکوور که از بهترین هتل های ونکوور است، با خدمات خوبی که دارد و همچنین نزدیکی اش به جاذبه هایی مانند گالری هنری ونکوور، مکانی عالی برای اقامت در این شهر است.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل شانگری لا ونکوور

خدمات بخش پذیرش را در ابتدا معرفی می کنیم. در صورتی که کارت اعتباری بین المللی دارید، شما امکان برداشت پول از دستگاه ATM موجود در این بخش و همچنین تبدیل ارز دارید. خدمات تور و بلیط بسیار کاربردی هستند و در طول سفر به کارتان می آید. کارمندان میز پذیرش 24 ساعته کار می نمایند و برای ورود و خروج از سیستم اکسپرس استفاده می شود. همچنین یک انبار چمدان هم برای شما تهیه شده است. پارکینگ هتل رزرو احتیاج ندارد اما به منظور استفاده از آن، ملزم به پرداخت مبلغی روزانه هستید. خدمات نگهداری از بچه ها، از دیگر خدمات هتل می باشد. در قسمت شست و شوی هتل، واکس کفش رایگان است اما دیگر سرویس ها نظیر اتوکشی و اتوشویی، با پرداخت هزینه مجزایی امکان پذیر است. برای تفریح در این هتل، می توانید از استخر روباز، باشگاه بدنسازی، سونا تجهیزات اسکی و اجاره دوچرخه بهره ببرید. اگر به مکانی آرام برای مطالعه احتیاجمندید، به کتابخانه هتل بروید و برای صرف غذاهای بین المللی هم می توانید به رستوران هتل بروید. کارکنان هتل به زبان های مختلفی از جمله فرانسوی، ایتالیایی ،اسپانیایی و انگلیسی صحبت می نمایند.

ساعت ورود به هتل 15:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 می باشد.

هتل روزوود گئورجیا ونکوور | Rosewood Georgia Vancouver Hotel

در سال 1927 ساخته شده است، دارای 4 رستوران، در نزدیکی گالری هنری ونکوورو با 5 دقیقه پیاده روی فاصله از فروشگاه رابینسون واقع شده است. استنلی پارک با 5 دقیقه رانندگی در دسترس است و شامل آکواریوم، مسیرهای پیاده روی و سواحل است. ایستگاه اتوبوس مرکز شهر ونکوور در یک بلوک فاصله از هتل روزوود گئورجیا ونکوور Rosewood Georgia Vancouver Hotel قرار گرفته است. این هتل با نظر بسیاری از کاربران سایت های رزرو آنلاین یکی از بهترین هتل های ونکوور است.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل روزوود گئورجیا نکوور

این هتل 5 ستاره دارای 156 اتاق در 12 طبقه می باشد و امکاناتی از قبیل خدمات برگزاری عروسی، رویدادها و جلسات با 915 متر فضای کنفرانس و 7 اتاق جلسه، مرکز تجاری 24 ساعته، خدمات 24 ساعته میز پذیرش، امکانات ورزشی 24 ساعته و امکان استفاده از اینترنت وای فای بصورت رایگان می باشد، امکان دسترسی به خدمات یاری تور و بلیط و صبحانه با پرداخت مبلغی در دسترس است. شما می توانید پارکینگ با هزینه اضافی، دسترسی به روزنامه های رایگان در لابی داشته باشید، امکان استفاده از سرویس خشکشویی را در دسترس خود داشته باشید، ایستگاه کامپیوتر و دستگاه فکس و فتوکپی نیز در اختیار شماست. دسترسی به دستگاه خودپرداز بانک، انبار چمدان و لیموزین یا تاکسی شهری نیز از خدمات دیگر این هتل که از بهترین هتل های ونکوور است، محسوب می شود و قهوه و چای در بخش های عمومی در دسترس است. میز پذیرش هتل به شما صندوق امانات، خدمات نگهبانی و تحویل به موقع اتاق را ارائه می دهد. همچنین خدمات تفریحی این هتل شامل استخر داخل سالن (تمام سال)، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی) و مرکز تناسب اندام به همراه 2 رستوران و 2 کافه می باشد.

ساعت ورود به هتل 15:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 می باشد.

هتل فرمونت پسیفیک ریم ونکوور | Fairmont Pacific Rim Hotel

این هتل لوکس که از بهترین هتل های ونکوور به شمار می رود، در ژانویه سال 2010 در ونکوور افتتاح شد و نمای زیبایی رو به آب، بندر کورال و کوه های نورث شور دارد. در این هتل امکانات گوناگونی نظیر یک باشگاه بدنسازی به مساحت 370 متر مربع، نشیمن مشترک و اتاق هایی با تجهیزات بالا موجود است. در متن زیر ویژگی هایی مانند خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل فرمونت پسیفیک ریم ونکوور Fairmont Pacific Rim Hotel تا دیدنی های ونکوور را بیان می کنیم.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل فرمونت پسیفیک ریم ونکوور

پارکینگ هتل روزانه هزینه ای مجزا دارد و برای استفاده، احتیاجی به رزرو قبلی نخواهید داشت. در بخش پذیرش، راهنمای گردشگری هتل فرمونت پسیفیک آماده پاسخگویی به شماست، انبار چمدان و دستگاه ATM موجود است و کارمندان میز پذیرش شبانه روزی کار می نمایند. خدمات شست و شوی هتل شامل اتوکشی، اتوشویی، واکس کفش و خشکشویی هستند و یک بخش مشترک نشیمن و تماشای تلویزیون برای مهمانان تهیه شده است. اینترنت، تجهیزات ارسال فکس، کافی نت و مراکز برگزاری کنفرانس، رستوران و کافه از دیگر امکانات رفاهی هتل هستند. سیگار کشیدن در این هتل ممنوع می باشد و ورود حیوانات خانگی مجاز است که البته هزینه مجزایی بابت آن باید پرداخت نمایید. فروشگاه های مختلف، اجاره ماشین، آسانسور و امکان بسته بندی ناهار موارد مهم دیگر هستند. استخر روباز، سونای خشک، سونای بخار امکانات دوچرخه سواری و باشگاه بدنسازی نیز بخش از خدمات تفریحی هتل است.

ساعت ورود به هتل 15:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 می باشد.

هتل اکسکیوتیو وینتیج پارک ونکوور | Executive Vintage Park Vancouver Hotel

این هتل که در سال 1994 ساخته شده است، از جمله بهترین هتل های ونکوور است و دارای 124 اتاق در 18 طبقه می باشد، با 6 دقیقه پیاده روی از ساحل در دسترس است، واقع در مرکز شهر ونکوور و تنها در فاصله 2 دقیقه پیاده روی از سی وال قرار گرفته است. خیابان رابسون و Yaletown در 12 دقیقه پیاده روی هتل اکسکیوتیو وینتیج پارک ونکوور Executive Vintage Park Vancouver Hotel واقع است و جزیره گرنوایل در 3 کیلومتری این هتل مجلل قرار گرفته است. این بار مجله خبرنگاران خصوصیات هتل اکسکیوتیو وینتیج پارک ونکوور مانند خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های ونکوور را شرح داده و آنالیز می نماید.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل اکسکیوتیو وینتیج پارک نکوور

خدمات 24 ساعته میز پذیرش، مرکز تجاری 24 ساعته و امکان استفاده از اینترنت سیمی و وای فای بصورت رایگان تنها بخش از امکانات و خدمات این هتل 4 ستاره می باشد، همچنین دارای امکان دسترسی به خدمات یاری تور وبلیط و کافی شاپ است. علاوه بر این، امکان استفاده از خدمات برگزاری جلسات و رویدادها با 186 متر فضای کنفرانس و 2 اتاق جلسه و همچنین خدمات عروسی می باشد، صبحانه با پرداخت مبلغی در دسترس شما خواهد بود، شما می توانید پارکینگ با هزینه اضافی، سرویس خشکشویی و سرویس حمل و نقل داخل شهری را در دسترس خود داشته باشید، دستگاه فکس و فتوکپی نیز در اختیار شماست. میز پذیرش هتل به شما صندوق امانات، خدمات نگهبانی و تحویل به موقع اتاق را ارائه می دهد. امکانات دوچرخه سواری، بازی گلف، جکوزی و مرکز تناسب اندام بخشی از خدمات تفریحی این هتل است، دارای یک باغ زیبا، کافه و رستوران نیز می باشد. کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های چینی، فیلیپینی، رومانیایی، اندونزیایی، هندی و انگلیسی صحبت می نمایند.

ساعت ورود به هتل 15:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 می باشد.

هتل پان پسفیک ونکوور | Pan Pacific Vancouver Hotel

این هتل که یکی از بهترین هتل های ونکوور است، در سال 1986 ساخته شد، دارای 503 اتاق و 23 طبقه می باشد، در اسکله ونکوور در کنار ترمینال کشتی کروز کانادا واقع شده است و ایستگاه قطار هوایی تنها 350 متر با هتل فاصله دارد. رستوران اوشن 999 غذاهای آسیایی ارائه می دهد. تئاتر ملکه الیزابت با 15 دقیقه پیاده روی دردسترس است و گالری هنری ونکوور 800 متری از هتل پان پسفیک ونکوور Pan Pacific Vancouver Hotel فاصله دارد.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل پان پسفیک نکوور

خدمات رفاهی این هتل شامل امکان دسترسی به خدمات یاری تور و بلیط ، مرکز تجاری، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی و کافی شاپ می باشد. علاوه بر این، مناطق عمومی با دسترسی به اینترنت بی سیم مجهز شده اند. یکی از مهمترین امکانات این هتل خدمات برگزاری جلسات با 20 اتاق جلسه می باشد، صبحانه با پرداخت مبلغی در دسترس شما خواهد بود، شما می توانید سرویس خشکشویی و سرویس حمل و نقل داخل شهری را در دسترس خود داشته باشید، دستگاه فکس و فتوکپی نیز در اختیار شماست. پارکینگ با هزینه اضافی و مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی، روزنامه های رایگان در لابی و سالن آرایش در دسترس است، میز پذیرش هتل به شما صندوق امانات، خدمات نگهبانی و تحویل به موقع اتاق را ارائه می دهد. خدمات تفریحی این هتل شامل استخر در فضای باز (تمام سال)، جکوزی، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی)، مرکز تناسب اندام و سونا به همراه رستوران و کافه می باشد. کارکنان این هتل به زبان های فرانسوی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت می نمایند. امکاناتی که ذکر شد موجب شده تا این هتل بهترین هتل های ونکوور باشد.

ساعت ورود به هتل 16:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 می باشد.

هتل هیلتون ایرپورت ونکوور | Hilton Vancouver Airport Hotel

این هتل که دارای 237 اتاق در 15 طبقه می باشد، تنها 20 دقیقه رانندگی از مرکز شهر ونکوور فاصله دارد. خدمات حمل و نقل رایگان به فرودگاه بین المللی ونکوور در دسترس است. یکی از خطوط مترو وتکوور تنها 12 دقیقه پیاده روی با هتل هیلتون ایرپورت ونکوور Hilton Vancouver Airport Hotel فاصله دارد و دسترسی به سایر ایستگاه های مترو ونکوور را فراهم می نماید. مراکز خرید ریچموند و Landsdowne Mall هر دو بیش از یک کیلومتر فاصله دارند.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل هیلتون ایرپورت نکوور

خدمات رفاهی در این هتل 4 ستاره در ونکوور شامل امکان دسترسی به خدمات یاری تور و بلیط، مرکز تجاری، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی و کافی شاپ می باشد. علاوه بر ای، مناطق عمومی با دسترسی به اینترنت بی سیم مجهز شده اند. یکی از مهمترین امکانات این هتل خدمات برگزاری جلسات با 6 اتاق جلسه می باشد، صبحانه با پرداخت مبلغی در دسترس شما خواهد بود، شما می توانید سرویس خشکشویی و سرویس حمل و نقل داخل شهری را در دسترس خود داشته باشید، دستگاه فکس و فتوکپی نیز در اختیار شماست. در هر صورت اگر مسئله ای و سوالی داشتید می توانید آن را با میز پذیرش مطرح کنید. پارکینگ با هزینه اضافی در دسترس است و میز پذیرش هتل به شما صندوق امانات، خدمات نگهبانی، روزنامه های رایگان در لابی، تلویزیون در مناطق عمومی و تحویل به موقع اتاق را ارائه می دهد. دارای استخر در فضای باز (فصلی)، جکوزی داغ و مرکز تناسب اندام می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان به کافه و رستوران اشاره نمود. کارکنان این هتل به زبان های فرانسوی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت می نمایند.

ساعت ورود به هتل 16:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 می باشد.

هتل فور سیزن ونکوور | Four Seasons Vancouver Hotel

این هتل که در سال 1976 ساخته شده و دارای 373 اتاق و 28 طبقه می باشد، تنها 100 متر از ایستگاه مرکز شهر قطار هوایی فاصله دارد. غذاهای دریایی در منوی روزانه در رستوران هتل ارائه می شود. مهمانان می توانند از انتخاب گسترده ای از نوشیدنی ها لذت ببرند. پارک استنلی و محل BC Place با هتل فور سیزن ونکوور Four Seasons Vancouver Hotel در حدود 20 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. جزیره Granville نیز با 5 دقیقه رانندگی در دسترس است.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل فور سیزن نکوور

در این هتل 5 ستاره امکان دسترسی به خدمات یاری تور و بلیط ، مرکز تجاری، کافی شاپ و یک کافه در هتل است که در آن مهمانان می توانند از نوشیدنی هایش لذت ببرند، علاوه بر این مناطق عمومی با دسترسی به اینترنت بی سیم مجهز شده اند. یکی از مهمترین امکانات این هتل خدمات برگزاری رویدادها با فضایی به مساحت 26000 متر مربع شامل سال کنفرانس و12 اتاق جلسه می باشد، صبحانه با پرداخت مبلغی در دسترس شما خواهد بود ولی در صورت رزرو اتاق برای شما رایگان خواهد بود، شما می توانید سرویس خشکشویی و سرویس حمل و نقل داخل شهری را در دسترس خود داشته باشید، مجموعه ای جهت نگهداری از بچه ها و خدمات کودک (هزینه اضافی) در دسترس است، دستگاه فکس و فتوکپی نیز در اختیار شماست. در هر صورت اگر مسئله ای و سوالی داشتید می توانید آن را با میز پذیرش مطرح کنید. دارای خدمات عروسی، سالن آرایش نیز می باشد. پارکینگ بدون هزینه اضافی در دسترس است و میز پذیرش هتل به شما صندوق امانات، خدمات نگهبانی، روزنامه های رایگان در لابی و تحویل به موقع اتاق را ارائه می دهد. استخر داخل سالن (تمام سال)، استخر در فضای باز (تمام سال)، جکوزی و کافه از جمله خدمات تفریحی این هتل است. کارکنان این هتل که از بهترین هتل های ونکوور است به زبان های چینی، فیلیپینی، روسی، پرتغالی، هلندی، کره ای، ژاپنی، ایتالیایی، هندی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی و آلمانی صحبت می نمایند.

ساعت ورود به هتل 15:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 می باشد.

هتل کاست هاربر ونکوور | Coast Harbour Vancouver Hotel

هتل که در سال 2010 ساخته شده است، دارای 220 اتاق در 20 طبقه می باشد، از بهترین هتل های ونکوور است، در ناحیه بندر زغال سنگ ونکوور واقع شده و دارای چشم اندازی از کوه های شمال ساحل است. هتل کاست هاربر ونکوور Coast Harbour Vancouver Hotel دارای یک رستوران و کافه نیز می باشد. پارک استنلی در 2 کیلومتری هتل واقع شده است. مغازه های دوست داشتنی در خیابان رابسون توسط با 10 دقیقه پیاده روی از هتل در دسترس است. مرکز کنفرانس ونکوور نیز 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل کاست هاربر نکوور

امکاناتی از جمله امکان استفاده از خدمات برگزاری جلسات با 7 اتاق جلسه و فضای کنفرانس به مساحت 800 متر مربع، خدمات 24 ساعته میز پذیرش، مرکز تجاری 24 ساعته و امکان استفاده از اینترنت وای فای بصورت رایگان در این هتل 4 ستاره که از بهترین هتل های ونکوور است، به چشم می خورد، همچنین دارای امکان دسترسی به خدمات یاری تور و بلیط و صبحانه با پرداخت مبلغی در دسترس شما خواهد بود، شما می توانید پارکینگ با هزینه اضافی، دسترسی به روزنامه های رایگان در لابی و خدمات عروسی داشته باشید، امکان استفاده از سرویس خشکشویی را در دسترس خود داشته باشید، ایستگاه کامپیوتر و دستگاه فکس و فتوکپی نیز در اختیار شماست. دسترسی به دستگاه خودپرداز بانک و خدمات زیبایی و سالن آرایش نیز از خدمات دیگر این هتل محسوب می شود. میز پذیرش هتل به شما صندوق امانات، خدمات نگهبانی و تحویل به موقع اتاق را ارائه می دهد. دارای کافه و رستوران، استخر در فضای باز (تمام سال)، جکوزی داغ، مرکز تناسب اندام، امکانات و خدمات زیبایی به همراه امکانات ورزشی دیگری از قبیل امکانات دوچرخه سواری، قایق رانی، بازی تنیس، ماهی گیری می باشد.

ساعت ورود به هتل 15:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 می باشد.

منبع: الی گشت
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 21 مرداد 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12275

به "معرفی چند مورد از بهترین هتل های ونکوور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی چند مورد از بهترین هتل های ونکوور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید