مقاله: منابع دولتی و آژانس های کمک رسان به مهاجران

به گزارش مجله یک کامپیوتر، از دیگر خدمات بی نظیر این موسسه می توان به حفاظت و یاری به مستقر شدن پناهنده ها، یاری به تازه واردان برای هماهنگ شدن با جامعه کانادایی و تبدیل شدن به شهروندان کانادا و همچنین یاری به کانادایی ها و مهاجران تازه برای شرکت در صحنه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و مالی کشور اشاره نمود.

مقاله: منابع دولتی و آژانس های کمک رسان به مهاجران

NewYouth.ca وبسایتی عالی برای جوانانی است که به تازگی به انتاریو مهاجرت نموده اند. شما می توانید به وسیله این وبسایت اطلاعاتی عالی در خصوص دانشگاه ها، مهاجرت، کار، سلامت و زندگی در این استان را پیدا کنید.

شما به وسیله این کانال یوتیوب می توانید اطلاعاتی ارزشمند در خصوص مستقر شدن و مهاجرت به کانادا را به دست آورید.

موسسه InMyLanguage.org در استان انتاریو قرار گرفته است و به تازه واردان و مهاجران جدید اطلاعات چند زبانی ارائه می دهد. به وسیله خدمات این موسسه، شما می توانید به اطلاعات مورد نیازتان به زبانی که دوست دارید دسترسی پیدا کنید.

اگر شما در شغل خود حرفه ای هستید و بعد از مهاجرت به کانادا به دنبال کار می شد، این راهنما مناسب ترین گزینه برای شما است. این راهنما به شما کمک می نماید با نیازمندی های خاص کار در حرفه مورد نظرتان آشنا شوید و امکان جستجوی مشاغل و همچنین ابزارها و تکنیک های موفقیت در حرفه مورد نظرتان را به شما ارائه می دهد. مهم تر از آن این موسسه شما را در زمینه پیدا کردن خدمات کم هزینه یا رایگان دولتی کمک می نماید؛ خدماتی که کمک رسان شما در پیدا کردن سریع تر کار خواهند بود.

منبع مقاله: منابع دولتی و آژانس های کمک رسان به مهاجران

انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 39893

به "مقاله: منابع دولتی و آژانس های کمک رسان به مهاجران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: منابع دولتی و آژانس های کمک رسان به مهاجران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید