موفقیت تیم دانشجویی گردشگری دانشگاه گیلان در مسابقات جهانی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تیم Rt adventures گروه گردشگری دانشجویی دانشگاه گیلان پیروز به کسب رتبه در لیگ جهانی سازمان گردشگری شد.

موفقیت تیم دانشجویی گردشگری دانشگاه گیلان در مسابقات جهانی

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، تیم Rt adventures گروه گردشگری دانشجویی دانشگاه گیلان پیروز به کسب رتبه در لیگ دنیای سازمان گردشگری شد.

سازمان دنیای گردشگری با برگزاری یک رقابت بین المللی بین دانش آموزان و دانشجویان سراسر دنیا، راه حل های مبتکرانه و نوآورانه ای برای دو چالش مهم گردشگری موانع موجود برسر راه توسعه روستایی و آلودگی های ناشی از پلاستیک ها را مطرح و دانشجویان و دانش آموزان را درقالب تیمی و انفرادی به نمایندگی ازطرف مدرسه و دانشگاه برای ارائه طرح دراین لیگ به چالش دعوت کرد و گروه گردشگری Rt adventures دانشجویی دانشگاه گیلان پیروز شد در بین بیش از هزار تیم شرکت کننده در زمینه چالش های توسعه گردشگری روستایی در لیگ دنیای سازمان گردشگری unwto و از میان 155 تیم نهایی ارائه دهنده راه چاره برنده اعلام شود.

مسابقات نهایی 24 تیرماه در مادرید اسپانیا برگزار می شود و حضور تیم دانشجویی دانشگاه گیلان در کنار معرفی ظرفیتهای بی تعداد استان گیلان، زمینه ساز تشویق جوانان در ایده پردازی و ارائه طرح های تازه در حوزه گردشگری خواهد بود.

آنیتا طیب نژاد، پانته آ روغنگیرها، سحر کریمی، ستاره مزجینی، محدثه احمدی و مائده حاجی پور از دانشجویان دانشگاه و عضو تیم گروه گردشگری هستند که با راهنمایی مهدی حسام به نام استاد مشاور تیم، به این پیروزیت دست پیدا کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 59701

به "موفقیت تیم دانشجویی گردشگری دانشگاه گیلان در مسابقات جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت تیم دانشجویی گردشگری دانشگاه گیلان در مسابقات جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید