میشل اوباما: برای شکست ترامپ لحظه ای درنگ نکنید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، همسر رئیس جمهور سابق آمریکا در نخستین شب از مجمع ملی حزب دموکرات به شدت از عملکرد دونالد ترامپ انتقاد کرد و او را رئیس جمهور اشتباهی خوانده است.

میشل اوباما: برای شکست ترامپ لحظه ای درنگ نکنید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، میشل اوباما همسر رئیس جمهور سابق آمریکا دوشنبه در نخستین شب مجمع ملی حزب دموکرات ضمن انتقاد شدید از عملکرد دونالد ترامپ، وی را رئیس جمهور اشتباهی برای ایالات متحده توصیف کرد و از آمریکایی ها خواست تا جو بایدن را در ماه نوامبر انتخاب نمایند تا به هرج و مرج ایجاد شده توسط ریاست جمهوری ترامپ، خاتمه دهند.

بر اساس این گزارش وی از هواداران حزب دموکرات خواست تا مانند سال های 2008 و 2012 به پای صندوق های رای بروند و برای شکست دادن ترامپ حتی لحظه ای درنگ ننمایند.

وی در این سخنرانی نسبتا طولانی خود بارها از خودخواهی و بی توجهی ترامپ نسبت به مطالبات مردم آمریکا انتقاد کرد و این مساله را یکی از مهمترین علل مصمم شدن دموکرات ها برای انتخاب بایدن به عنوان رئیس جمهور آینده آمریکا گفت.

میشل اوباما تاکید نمود: می دانم که جو بایدن هرگز نامزد کامل و بی عیب و نقصی نیست ولی هیچ نامزد بی نقصی وجود ندارد، هیچ رئیس جمهور بی عیب و نقص و کاستی وجود نخواهد داشت.

برنی سندرز رقیب سابق بایدن نیز در اظهاراتی گفت: رویکرد باثبات و مستحکم بایدن در قبال مسائل برای مواجهه و مقابله با مسائل امروز مثل شیوع ویروس کرونا، مسائل مالی و بی عدالتی نژادی لازم و لازم است.

سندرز اضافه نمود: جو بایدن به نفرت و تفرقه ای که ترامپ ایجاد نموده است، خاتمه خواهد داد. او به انزوای مهاجران خاتمه خواهد داد و رفتارهای نژادپرستانه سفیدپوستان افراطی را متوقف خواهد نمود. سرنوشت مردم آمریکا و حتی کره زمین بستگی زیادی به انتخابات سوم نوامبر خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 39233

به "میشل اوباما: برای شکست ترامپ لحظه ای درنگ نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میشل اوباما: برای شکست ترامپ لحظه ای درنگ نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید