میلیون ها نفر در جهت طوفان شدید هند و بنگلادش

به گزارش مجله یک کامپیوتر، با نزدیک شدن طوفان آمفان بارش شدید باران و وزش تندباد در شرق هند و بنگلادش گزارش شده است.

میلیون ها نفر در جهت طوفان شدید هند و بنگلادش

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، طبق پیش بینی کارشناسان هواشناسی طوفان سهمگین آمفان تا ساعاتی دیگر مناطقی از هند و بنگلادش را درمی نوردد. میلیون ها نفر از سکنه این مناطق در هر دو کشور به منظور آماده سازی برای مقابله با طوفان، خانه های خود را ترک نموده و به پناهگاه ها منتقل شده اند.

همچنین همه گیری بیماری کووید 19 مدیریت شرایط فوق را برای مقامات هر دو کشور مشکل نموده است.

در دو کشور هند و بنگلادش از مدارس و ساختمان های دیگر درخواست شده تا به شکل پناهگاه های موقت آماده شوند اما در شرایط شیوع کروناویروس و لزوم حفظ فاصله گذاری اجتماعی به وجود تعداد بیشتری از این ساختمان ها احتیاج است.

پلیس ایالت بنگال غربی در هند که طبق پیش بینی ها با وقوع طوفان آمفان بیشترین خسارت را متحمل خواهد شد، اعلام نمود: بیشتر مردم تمایلی به حضور در پناهگاه ها ندارند چرا که نگرانند در معرض ابتلا به بیماری کووید 19 قرار گیرند.

کارشناسان هواشناسی هشدار داده اند که آمفان یکی از بزرگترین طوفان ها در یک دهه گذشته است. انتظار می رود سرعت حرکت این طوفان 185 کیلومتر در ساعت باشد که به لحاظ رده بندی شدت در سطح پنجم قرار می گیرد.

همچنین مقامات بنگلادش ابراز نگرانی نموده اند که طوفان آمفان از طوفان سیدر که سال 2007 این کشور را درنوردید و حدود 3500 کشته برجا گذاشت، شدیدتر باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مرداد 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 32426

به "میلیون ها نفر در جهت طوفان شدید هند و بنگلادش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلیون ها نفر در جهت طوفان شدید هند و بنگلادش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید