نباید برای تیم ملی آیه یأس خواند، توانایی شکست همه حریفان را داریم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران که در گروه سوم رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2022 واقع شده است و در خاتمه مرحله رفت این مسابقات بعد از عراق و بحرین در رده سوم جدول نهاده شد، از روز 13 خرداد دور جدید رقابتهای خود را با ملاقات مقابل کامبوج شروع می نماید، به این امید که بعد از 4 بازی پیروز به صعود از این گره گردد.

نباید برای تیم ملی آیه یأس خواند، توانایی شکست همه حریفان را داریم

رحمان رضایی مدافع سابق تیم ملی ایران در مصاحبه با خبرنگاران در این خصوص گفت: با اینکه ما باید هر چهار بازی باقی مانده را پیروز شویم تا پیروز به صعود از گروه شویم، اما می توان به رخ دادن این اتفاق امیدوار بود.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: اگر تاریخ را ورق بزنید در تاریخ فوتبال ما کم دیده نشده کارهای عظیمی که ابتدا نشدنی به نظر می رسیده، اما با همت و غیرت ایرانی این کارهای نشدنی اجرا شده که شاید یکی از شاخص ترین این اتفاقات، حماسه ملبورن بود.

ملی پوش سابق کشورمان بیان داشت: واقع بینانه باید گفت کار صعود سخت است، اما باید برویم برای عملی کردن این کار سخت. شکست دادن چهار تیمی که با ما همگروه هستند خارج از عهده ما نیست و با کمی همت می توان این کار عظیم را انجام داد.

رضایی توضیح داد: متاسفانه در زمان ویلموتس نتایج به گونه ای رقم خورد که راه امروز تیم ملی بسیار سخت و صعب العبور باشد، اما به اعتقاد من نباید از الان برای تیم ملی آیه یاس خواند و باید به صعود آنها به جام جهانی امیدوار بود.

وی افزود: 8 سال پیش هم تیم ملی چنین شرایطی پیدا نموده بود و باید برای صعود حتماً در 3 بازی پیاپی پیروز می شد که تیم ملی ایران این کار سخت را انجام داد و از سد لبنان، قطر و کره جنوبی با پیروزی عبور کردیم و راهی جام جهانی شدیم. باید این اتفاق را چراغ راهی کنیم برای بازی هایی که در پیش داریم و با الگو قرار دادن تاریخ خودمان، یک بار دیگر دست به کاری عظیم و سخت بزنیم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 57657

به "نباید برای تیم ملی آیه یأس خواند، توانایی شکست همه حریفان را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نباید برای تیم ملی آیه یأس خواند، توانایی شکست همه حریفان را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید