نسخه های تکراری استقلال که خاتمه هم ندارد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، برای استقلال سالها است که نسخه تکراری می پیچند که به نظر می رسد هیچ وقت هم علاج درد این تیم نبوده است.

نسخه های تکراری استقلال که خاتمه هم ندارد

به گزارش خبرنگاران ، اهالی فوتبال به نسخه های تکراری که برای استقلال پیچیده می گردد، عادت دارند. چند هفته می گذرد، نتیجه نمی گیرند، یک دفعه یاد قدیمی ترها می افتند و تلفن را برمی دارند از آنها می خواهند که به استقلال بیایند. در این میان هم همیشه تکراری ترین نسخه حضور بهتاش فریبا در استقلال است، حالا می خواهد منصوریان در راس تیم باشد و یا شفر آلمانی.

خارج از بحث کسوت بهتاش فریبا و اخلاقمداری این بازیکن قدیمی که وفاداری اش را همیشه به استقلال ثابت نموده است، اما نکته اینجا است که این تصمیمات تکراری کی قرار است تمام گردد؟ تا چه حد شان و منزلت این قدیمی ها حفظ می گردد و پشت میزهای مدیریت به تصمیمشان احترام گذاشته می گردد؟ به صورت کلی پاسخ این سوال یک چیز است: نقش کمیته فنی و تصمیم پیشکسوتان این تیم تقریبا صفر است و فقط مدیران استقلال می خواهند کاری نموده باشند. چند وقتی است چهره های قدیمی در قامت کمیته فنی در استقلال مشغول به فعالیت هستند، نفرجوان تر این گروه یعنی امید روانخواه نقش بررسیور را دارد و در بازی ها عملکرد استقلال و حریفانش را بررسی می نماید اما تا چه اندازه این فعالیت ها خودش را در تیم نشان می دهد سوال بی جوابی است که همانطور هم بی پاسخ می ماند.

185-10

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 اسفند 1397 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1885

به "نسخه های تکراری استقلال که خاتمه هم ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه های تکراری استقلال که خاتمه هم ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید