نگاهی به شرایط ایرانی های شاغل در لیگ قطر، آینده مبهم یک پرسپولیسی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یک رسانه قطری، توضیحاتی درخصوص شرایط بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ ستارگان قطر ارائه کرد.

نگاهی به شرایط ایرانی های شاغل در لیگ قطر، آینده مبهم یک پرسپولیسی

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روزنامه العرب قطر به آنالیز آخرین تحولات و تغییرات فهرست تیم های قطری در فصل جابجایی لیگ ستارگان پرداخت. به نوشته این روزنامه، با شروع فعالیت آماده سازی باشگاه های قطری و تغییرات در فهرست بازیکنان، کوشش برای جذب برخی بازیکنان در نقل وانتقالات هم شروع می گردد و تیم ها در پی خرید ستاره های تأثیرگذار و تقویت خود در فصل آینده خواهند بود.

فصل تازه رقابت های فوتبال در قطر در شرایط متفاوتی نسبت به سال های گذشته شروع می گردد. در این فصل با توجه به برنامه آماده سازی تیم ملی قطر برای حضور در جام جهانی 2022، باشگاه ها در مقاطعی از فصل بازیکنان ملی پوش خود را در اختیار نخواهند داشت و باید در پی جذب بازیکنان خارجی تأثیرگذاری باشند که بتوانند جای خالی ملی پوشان را پُر نمایند.

مرحله نخست نقل وانتقالات با اعلام فهرست خروجی باشگاه ها شروع شد؛ همانطور که الخور از عدم تمایل به تمدید قرارداد کوبایاشی بازیکن ژاپنی اطلاع داد. السد هم ستاره کره ای خود یعنی نام تائه هی را کنار گذاشت و ام صلال خاطرنشان کرد به روزبه چشمی و کایکی احتیاج ندارد. این چهار بازیکن، نفراتی هستند که باشگاه های قطری از قطع همکاری با آنها اطلاع داده اند و گزینه های دیگری هم نامزد حضور در فهرست خروجی باشگاه ها به تعداد می فرایند.

در فهرست برخی از باشگاه ها، عدم تمدید قرارداد برخی بازیکنان خارجی قطعی به نظر می رسد. مثلاً باشگاه العربی قرارداد ایوب عزّی، بازیکن الجزایری و مارک مونیسای اسپانیایی را تمدید نمی کند. بیشترین ابهام درخصوص آینده پنج بازیکن خارجی الغرافه وجود دارد که شرایط ادامه همکاری آنها با این باشگاه تعیین نیست.

درخصوص باشگاه الریان تنها شانس یاسین براهیمی الجزایری برای ماندن بیشتر از سایر گزینه هاست و آینده فرانک کومِ کامرونی، شجاع خلیل زاده ایرانی و یوهان بولی ساحل عاجی ناتعیین است. این امکان وجود دارد که برخی از آنها از این تیم جدا شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 60173

به "نگاهی به شرایط ایرانی های شاغل در لیگ قطر، آینده مبهم یک پرسپولیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به شرایط ایرانی های شاغل در لیگ قطر، آینده مبهم یک پرسپولیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید