نیروها و خودروهای کره شمالی برای مانوری بزرگ آماده می شوند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تصاویر ماهواره ای منتشر شده توسط یک اندیشکده آمریکایی نشان می دهد، تعداد بسیار زیادی از نیروها و خودروی های نظامی کره شمالی علی رغم محدودیت های کنونی این کشور برای مبارزه با ویروس کرونا برای یک مانور نظامی بزرگ آماده شده اند.

نیروها و خودروهای کره شمالی برای مانوری بزرگ آماده می شوند

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، تصاویر ماهواره ای تحلیل شده توسط وبسایت نورث 38، اندیشکده ای که در امور کره شمالی متخصص است، آرایش نیروها و خودروهای نظامی در زمین آموزش مانور میریم در حومه پیونگ یانگ، پایتخت کره شمالی در روز دوشنبه را نشان داد.

در گزارش وبسایت نورث 38 آمده است: به شدت انتظار می رود کره شمالی 10 اکتبر سال جاری میلادی (19 مهرماه) به مناسبت هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس حزب کارگران کره شمالی یک مانور نظامی بزرگ برگزار کند. این تصاویر نخستین سند و مدرک از در جریان بودن تمرین ها برای این مانور است.

تاسیسات میریم معمولا توسط نیروها برای تمرین سبک درخواست شده رژه در مانورهای نظامی کره شمالی استفاده می شود که معمولا در میدان کیم ایل سونگ پیونگ یانگ در مقابل مقامات عالی رتبه از جمله کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی برگزار می شوند.

در گزارش وبسایت نورث 38 آمده است: 10 اکتبر یکی از تعطیلات مهم و بزرگ برای کره شمالی است اما آمادگی ها برای این مانور نسبت به سال های گذشته با تاخیر آغاز شده که علت آن احتمالا برنامه های مقابله با پاندمی کرونا یا شرایط بد آب و هوایی بوده است.

کره شمالی در ماه های اخیر حدود 100 گاراژ دائمی در تاسیسات میریم ساخته و مشاهده نوع خودروهایی که احتمالا در این مانور شرکت خواهد داشت را تقریبا غیرممکن کرده است.

در ادامه این گزارش آمده است: تعداد زیادی رد لاستیک در منطقه تازه بتن ریزی شده در این تاسیسات حاکی از فعالیت شدید در داخل و اطراف این گاراژهاست.

کره شمالی از چنین مانورهایی برای نمایش زرادخانه رو به رشد موشک های بالستیک خود استفاده کرده اما از زمان آغاز یک دیپلماسی بین المللی در سال 2018 میلادی، چنین موشک هایی نمایش داده نشده اند.

کره شمالی اعلام کرده که هیچ مورد تایید شده ای از ابتلای به ویروس کرونا ندارد اما برای جلوگیری از شیوع احتمالی این ویروس مرزهای خود را بسته و قرنطینه های طولانی و سفت و سخت اعمال کرده است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 39414

به "نیروها و خودروهای کره شمالی برای مانوری بزرگ آماده می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروها و خودروهای کره شمالی برای مانوری بزرگ آماده می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید