هزینه گزاف باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا برگشت می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، با پیشنهاد و پیگیری باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان و کوشش فدراسیون فوتبال ایران و همچنین با استخدام وکلای بین المللی هزینه کلان تیم های ایرانی حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا برگشت می گردد.

هزینه گزاف باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا برگشت می گردد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، با پیشنهاد و پیگیری باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان و کوشش فدراسیون فوتبال ایران و همچنین با استخدام وکلای بین المللی، هزینه کلان تیم های ایرانی حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا برگشت خواهد شد.

این گزارش حاکی است در آخرین جلسه دادگاه CAS، در پی شکایت فدراسیون فوتبال ایران، فدراسیون فوتبال عربستان به دلیل ممانعت از سفر نماینده های این کشور به خاک ایران پس از کشمکش های سیاسی میان دو کشور، محکوم شناخته شد تا بر اساس حکم این دادگاه، فدراسیون عربستان محکوم به پرداخت غرامت و تمام هزینه های این تصمیم اشتباه شده و هزینه هایی که سفرهای بی مورد نماینده های ایران به کشور ثالث را به آن ها تحمیل کرد، همراه با جرایمی که برای این هزینه ها در نظر گرفته شده است، توسط آن ها پرداخت گردد.

شایان ذکر است؛ با این حکم و چنانچه واکنش منفی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا حادث نگردد، تمام نماینده های ایران که در سالیان اخیر در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا حضور داشته اند، می توانند تمامی مبلغ هزینه ها و غرامت های خود را که برای سفر به کشور ثالث و رویارویی با سعودی ها پرداخت نموده اند، باز پس گیرند.

لازم به ذکر است پیشنهاد و پیگیری این مساله و مطرح کردن این دادخواست در دادگاه مربوطه، توسط باشگاه ذوب آهن به جریان افتاده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19860

به "هزینه گزاف باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا برگشت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه گزاف باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا برگشت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید