هشدار تیموشنکو درباره ادامه سقوط اقتصاد اوکراین

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یولیا تیموشنکو سیاستمدار معروف اوکراینی نسبت به ادامه سقوط اقتصاد این کشور هشدار داده و چاپ اسکناس برای جبران کمبود بودجه، بدهی های خارجی سنگین و عدم پرداخت حقوق ها و مزایای بیمه، را عامل افزایش مسائل در اوکراین دانست.

هشدار تیموشنکو درباره ادامه سقوط اقتصاد اوکراین

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، روزنامه ایزوستیا، چاپ مسکو امروز نوشت: یولیا تیموشنکو نامزد سابق پست ریاست جمهوری اوکراین، نخست وزیر اسبق و رهبر حزب باتکیوشینا معتقد است که اقتصاد اوکراین در وضعیت بسیار ناامید کننده ای واقع شده است و به روند سقوط خود ادامه می دهد.

تیموشنکو شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی یادآور شد، بانک ملی اوکراین آغاز به چاپ اسکناس بیشتری نموده تا کمبود نقدینگی از جمع آوری مالیات را جبران کند؛ در حالیکه چنین اقدامی برای افزایش بودجه دولت گویای رکود سقوط مالی است.

این سیاستمدار همچنین بدهی دولت اوکراین نزد صندوق بین المللی پول را هم مشکل بسیار جدی برای این کشور ارزیابی کرد و گفت: در ماه سپتامبر ما شاهد اوج حجم بدهی های خارجی یعنی 2میلیارد دلار خواهیم بود که ارزش آن بیش از 5میلیارد گریونا (واحد پول اوکراین) است. این در حالی است که به دلیل تمرکز همه به روی انتخابات پیش از موعد پارلمانی، هیچ کس به فکر حل این مشکل جدی نیست.

یولیا تیموشنکو همچنین به وضعیت بسیار سخت در دیگر عرصه ها نیز اشاره نموده و یادآور شد که معدنچیان اوکراین اکنون ماه هاست که حقوقی دریافت ننموده اند. وضعیت بیمه های اجتماعی اسفناک است و شهروندان اوکراینی همچون گذشته، گروه گروه برای یافتن وضعیت بهتر زندگی، از کشور خارج می شوند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 8617

به "هشدار تیموشنکو درباره ادامه سقوط اقتصاد اوکراین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار تیموشنکو درباره ادامه سقوط اقتصاد اوکراین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید