هشدار شولتز نسبت به نقض تحریم های روسیه از سوی یونان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران: رئیس مجلس اروپا به نخست وزیر یونان هشدار داد که قوانین اتحادیه اروپا در مورد تحریم های اعمال شده علیه روسیه را نقض نکند.

هشدار شولتز نسبت به نقض تحریم های روسیه از سوی یونان

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، مارتین شولتز رئیس مجلس اروپا در حالی نسبت به نقض تحریم های اعمال شده اتحادیه اروپا علیه روسیه به آتن هشدار داده است که آلکسیس تسیپراس نخست وزیر یونان میخواهد امروز چهارشنبه به مسکو سفر کند.

شولتز در مصاحبه با یک روزنامه آلمانی توضیح داد: یونان خواهان اتحاد و همبستگی با اتحادیه اروپا است. ما نیز خواهان همبستگی و اتحاد یا یونان هستیم ولی این همبستگی نباید به صورت یکجانبه با خارج شدن از تدابیر مشترکی که اتحادیه اروپا اتخاذ نموده، سرانجام یابد.

شولتز تاکید نمود: وی و سایر رهبران اروپایی به روشنی در مذاکرات مختلف به تسیپراس این مساله را گوشزد نموده ایم. اتحادیه اروپا از تسیپراس انتظار دارد تا به عنوان رهبر یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا بر موضع بروکسل در قبال مسکو، پافشاری و اصرار داشته باشد.

اتحادیه اروپا به بهانه اقدام روسیه در الحاق کریمه به خاک خود و دخالت در شرق اوکراین، تحریم های اقتصادی و تجاری زیادی را علیه مسکو اعمال نموده است. دولت یونان بارها اعلام نموده است که به دنبال دریافت یاری از مسکو نیست ولی تاکنون نیز نتوانسته است به توافق نهایی با وام دهندگان بین المللی برای دریافت یاری های جدید دست یابد.

شولتز همچنین از اقدام آتن در درخواست غرامت جنگی 278 میلیارد یورویی از آلمان انتقاد کرد و گفت: من فکر می کنم این یک اقدام غیر سازنده است و میخواهد تا این مساله را با بحران اقتصادی کنونی در یونان پیوند بزند.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12946

به "هشدار شولتز نسبت به نقض تحریم های روسیه از سوی یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار شولتز نسبت به نقض تحریم های روسیه از سوی یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید