طرفداران در نیمه دوم به ما دشنام دادند، سال جاری سال سختی داریم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، پائولو سرجیو امشب پس از پیروزی تیمش در برابر تراکتورسازی تبریز در نشست خبری انتها بازی اظهار کرد: امشب بازی سختی در برابر تراکتورسازی داشتیم ولی در نهایت یک پیروزی عالی کسب کردیم. امشب در مقابل یک تیم عالی بازی کردیم و حتی اینقدر قوی بود که بازیکنان ملی پوش آنها روی نیمکت بودند.

طرفداران در نیمه دوم به ما دشنام دادند، سال جاری سال سختی داریم

وی با بیان اینکه تراکتورسازی مربی بزرگی دارد که ارزش برد ما را افزایش می دهد، مطرح نمود: بازی هوشمندانه ای کردیم و می توانیم بهتر از این باشیم. متاسفانه در دقایقی از این دیدار کنترل بازی را از دادیم و بازی احساسی شد.

سرجیو با اشاره به تمرینات فشرده تیمش در روزهای اخیر گفت: در زمان استراحت بر سر بازیکنان فریاد زدم که از خواب بیدار شوید. ما احتیاج به پیروزی های بیشتر داریم. در زمان دریافت گُل نباید تمرکزمان را از دست بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به اعتراض طرفداران نفت در نیمه دوم و هنگامی که تیم سه بر یک عقب افتاد، افزوذ: نیمه دوم طرفداران به ما دشنام دادند، باید به طرفداران بگویم که سال جاری سال سختی است و پولی که بقیه تیم ها دارند ما نداریم. خیلی از بازیکنان را از دست دادیم. با شرایط فعلی دلار نمی توانیم اقدامی کلیدی کنیم به همین دلیل احتیاج به حمایت بیشتر طرفداران داریم. اگر طرفداران چنین رفتاری نمایند، سال جاری سال سخت تری خواهیم داشت.

سرجیو ادامه داد: باید بسیار جدی کار کنیم و امیدواریم در بازی آینده طرفداران بیشتری به سمت ما بیایند و از حمایت نمایند.

وی در خصوص عملکرد بسیار خوب محمد دریس دروازه بان جوان و بومی صنعت نفت و در پاسخ به اینکه آیا دریس در بازی های آینده با وجود شهاب گردان فیکس می گردد؟ گفت: هر بازیکنی می تواند فیکس گردد و در بازی سپیدرود با توجه به بازی خوبی که دریس داشت، نشان داد که می تواند عملکرد خوبی داشته باشد. باید آرام آرام حرکت کرد تا در این بازیکن غرور ایجاد نگردد ولی در کل دریس بازیکن خوبی است.

به گزارش خبرنگاران، از سری رقابت های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران شامگاه امروز تیم های صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز در آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با پیروزی تیم نفت در ضیافت پنالتی ها به سرانجام رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 دی 1397 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1029

به "طرفداران در نیمه دوم به ما دشنام دادند، سال جاری سال سختی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفداران در نیمه دوم به ما دشنام دادند، سال جاری سال سختی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید