پرسپولیس برای اولین بار در تاریخ به اراک سفر می نماید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پرسپولیس برای اولین بار در تاریخ حیات خود پا به شهر اراک خواهد گذاشت.

پرسپولیس برای اولین بار در تاریخ به اراک سفر می نماید

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پرسپولیس در طول تاریخ هیچ گاه به شهر اراک سفر ننموده و برای اولین بار است که شهر اراک و حتی استان مرکزی میزبان پرسپولیس است چرا که هیچ تیمی از شهر اراک در سطح اول فوتبال ایران نبوده و پرسپولیس نه تنها در لیگ های مختلف با تیم های اراکی بازی ننموده بلکه در جام حذفی هم هیچ بازی را در شهر اراک برگزار ننموده است.

پرسپولیس اگرچه در دهه 60 و در زمان حضور علی پروین ملاقات های گوناگونی را در شهر های مختلف ایران برگزار کرد، اما در آن مقطع هم هیچ وقت به اراک نرفت و تیمی در این شهر مقابل پرسپولیس بازی ننموده است. در تمام سال های گذشته تیم های زیادی به عنوان نماینده اراک در مسابقات لیگ جام حذفی به میدان رفته اند. تیم هایی نظیر پاس، آلومینیوم، شنسا، شهرداری و صنایع در مقطع های مختلف با حضور چهره های عظیمی، چون نصرالله عبداللهی، حسین گازرانی، منصور پورحیدری، فراز کمالوند، نادر دست نشان و ... با تیم های عظیم بازی نموده اند، اما هیچ کدام از این تیم ها هرگز در اراک میزبان پرسپولیس نبوده اند.

به همین دلیل پرسپولیس برای اولین بار در طول تاریخ باشگاهی اش به اراک رفته و مقابل نماینده این شهر بازی خواهد نمود. جالب اینجاست که قرار بود در افتتاحیه استادیوم امام خمینی (ره) این شهر، تیم پرسپولیس راهی این شهر گردد، اما بنا به دلایلی تیم فوتبال امید پرسپولیس مقابل آلومینیوم بازی کرد و مقابل نماینده این شهر با نتیجه 5 بر 3 مغلوب گردید.

پرسپولیس قرار است ساعت 15 روز دوشنبه در استادیوم امام خمینی (ره) اراک، نخستین بازی تاریخ خود را در مرکز استان مرکزی انجام دهد و بی شک این بازی برای طرفداران خون گرم این استان و همین طور شهر دوست داشتنی اراک از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود. هرچند که شرایط این روز ها باعث شده تا آن ها اولین حضور پرسپولیس در شهر خود را از دست بدهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 49881

به "پرسپولیس برای اولین بار در تاریخ به اراک سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس برای اولین بار در تاریخ به اراک سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید