پرچمداران جدید نوکیا نیمه دوم تابستان سال جاری رونمایی خواهند شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، برخی منابع آگاه وابسته به شرکت نوکیا می گویند، نوکیا 9.3 و نوکیا 7.3 در آگوست یا سپتامبر وارد بازار می شوند. گوشی هوشمند پرچمدار بعدی نوکیا مطمئناً زمان مناسبی خود را برای ورود به بازار انتخاب می کند.

پرچمداران جدید نوکیا نیمه دوم تابستان سال جاری رونمایی خواهند شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، جانشین مطلوب نوکیا 9 PureView از سال گذشته، بر خلاف نسل قبلی خود، وظیفه دارد که واقعاً یک موفقیت در بخش خرده فروشی ثبت کند.

برخی داده های جدید ادعا می کند که نوکیا 9.3 خاتمه در اواسط تا اواخر سه ماهه سوم سال جاری معرفی می شود. این یعنی تا اوت یا سپتامبر؛ بنابراین به نظر می رسد که HMD تقریباً از تلاش برای رقابت با موج اول پرچمداران سال 2020 انصراف داده است و در عوض هدف آن انتشار یک موج دوم خواهد بود. فراموش نکنیم که تقریباً در همین زمان سامسونگ نیز باید از خط نوت 20 خود رونمایی کند، هواوی نیز میت 40 را راه اندازی می کند. در کار همه این موارد گوگل نیز پیکسل 5 خود را راه اندازی می کند.

در همان رویداد، طبق گفته های منابع آگاه، نوکیا 9.3 ونوکیا 7.3، جانشین آزمایشی (بر اساس نام) نوکیا 7.2 که در سپتامبر گذشته منتشر شد، به صحنه رقابت وارد بازار می شوند. بر اساس این اطلاعات، هم 9.3 و هم 7.3 در حال حاضر در حال آزمایش نمونه اولیه هستند که پیشرفت خوبی نیز دارد. ظاهرا دو نمونه اولیه نوکیا 7.3 وجود دارد که یکی از آن ها دارای پشتیبانی 5G است و این ممکن است محصول فوق را به دستگاه نهایی تبدیل کند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: انتخاب
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 28457

به "پرچمداران جدید نوکیا نیمه دوم تابستان سال جاری رونمایی خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرچمداران جدید نوکیا نیمه دوم تابستان سال جاری رونمایی خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید