چینی ها بیشتر به کدام کشورها سفر می نمایند؟ ، سازمان گردشگری چین: دوره طلایی گردشگری چینی ها تا 2040 ادامه دارد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران : سازمان گردشگری چین بیان کرد این رقم در مقایسه با دوره مشابه سال 2017 میلادی 15 درصد افزایش نشان می دهد.

چینی ها بیشتر به کدام کشورها سفر می نمایند؟ ، سازمان گردشگری چین: دوره طلایی گردشگری چینی ها تا 2040 ادامه دارد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

این آموزشگاه در گزارش خود آورده است که گردشگران چینی در این مدت از 200 شهر از سراسر کشور به 130 کشور جهان سفر توریستی انجام داده اند.

بر همین اساس بیشترین شمار گردشگران از شهر شی آن در شمال غرب چین و مبدا جاده ابریشم قدیم بوده اند که رشد آنها در مقایسه با دوره مشابه سال قبل میلادی 180 درصد بوده است.

در این میان تایلند همچنان اولین مقصد گردشگران چینی بوده است و در رده های بعدی کشورهای ژاپن، ویتنام، کره جنوبی، سنگاپور، اندونزی، مالزی و روسیه قرار دارند.

چین درصدد یک سرمایه گذاری بزرگ در بخش گردشگری است تا این صنعت را به یکی از موتورهای رشد مالی تبدیل کند. چین اعلام نموده است که از این پس صنعت خدمات و عرضه و تقاضا و تمرکز بر ویژگی های فراوریی به جای سرمایه گذاری خارجی مستقیم، جهت رشد مالی را معین خواهد نمود.

دولت چین در پنج سال گذشته به تدریج کوشش نموده است تا صنایع خدمات و گردشگری را به جای صادرات و سرمایه گذاری به موتورهای محرکه رشد تبدیل کند. بر اساس برنامه ریزی دولت چین در سال 2017 میلادی افزون بر 218 میلیارد دلار در صنعت خدمات گردشگری سرمایه گذاری شد.

توسعه تجهیزات و مراکز گردشگری، بهبود ساختارهای زیربنایی و همچنین رشد گردشگری در مناطق روستایی از برنامه های چین است.

سازمان گردشگری چین در تارنمای خود آورده است که از هم اکنون تا سال 2040 میلادی صنعت گردشگری دورانی طلایی را سپری خواهد نمود.

تارنمای چاینا ارگ هم در گزارشی آورده است که سرانه رشد فراوری ناخالص داخلی کشور از مرز هشت هزار دلار فراتر رفته است و این یاری زیادی می نماید تا درآمد خانوارها افزایش یافته و آنها بیشتر برای گردشگری هزینه نمایند.

در سال 2016 میلادی درامد گردشگری چین به چهار هزار و 690 میلیارد یوان (هر دلار 6.8 یوان) رسید که این رقم 11 درصد از کل رشد مالی را به خود اختصاص داده است.

رشد صنعت گردشگری چین در سال 2016 میلادی در مقایسه با یک سال قبل از آن 29 درصد اعلام شده است.

منبع: چمدان
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 13361

به "چینی ها بیشتر به کدام کشورها سفر می نمایند؟ ، سازمان گردشگری چین: دوره طلایی گردشگری چینی ها تا 2040 ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چینی ها بیشتر به کدام کشورها سفر می نمایند؟ ، سازمان گردشگری چین: دوره طلایی گردشگری چینی ها تا 2040 ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید