کاظمی: مردم ثابت کردند با وجود تمام مسائل به حمایت از انقلاب ادامه می دهند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: مردم ما با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند که با وجود تمام مسائل مالی و معیشتی و گرفتاری هایی که تحریم ایجاد نموده است دست از حمایت از انقلاب و اطاعت از دستورات رهبر معظم انقلاب برنمی دارند.

کاظمی: مردم ثابت کردند با وجود تمام مسائل به حمایت از انقلاب ادامه می دهند

محمد کاظمی در گفت وگو با خبرنگاران، با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، در تحلیل این حضور عظیم مردم، اعلام کرد: مردم به منظور حمایت از انقلاب در راهپیمایی حضور پیدا کردند. به نظرم قدرشناسی از این مردم این است که ما تمام کوششمان را در جهت برطرف مسائل مالی و معیشتی مردم متمرکز کنیم. هم دولت و هم کسانی که می خواهند با دولت همراهی و همکاری داشته باشند باید برنامه ریزی بهتری در این خصوص داشته باشند.

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی توضیح داد: یکی از راه های قدرشناسی از مردم این است که به نظرات مردم و به نظرات اکثریت در انتخاباتی که برگزار می کنیم توجه گردد، احترام به مردم در گروی این است که نظر مردم را ملاک عمل قرار دهیم، مردم با شرکت در انتخابات ها خط مشی ها و سلیقه ایی که باید کشور را اداره کند انتخاب می نمایند، احترام به مردم احترام به رای مردم است، امیدوارم این قدرشناسی را از این زاویه داشته باشیم.

کاظمی تاکید نمود: خواسته مردم از مسئولین برطرف مسائل و تنگناهاست، اگرچه بخش اعظم این مسائل نتیجه تحریم های ظالمانه آمریکاست ولی ما هم باید کوشش کنیم که راهکارهای بین المللی و داخلی را برای برون رفت از این مسائل به دست بیاوریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4523

به "کاظمی: مردم ثابت کردند با وجود تمام مسائل به حمایت از انقلاب ادامه می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاظمی: مردم ثابت کردند با وجود تمام مسائل به حمایت از انقلاب ادامه می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید