کرونا بارگیری محموله های موبایل چین را 30 درصد کاهش می دهد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، در چین تا به امروز 17 هزار نفر مبتلا به کرونا شناسایی شده اند و 361 نفر در اثر ابتلا به این بیماری فوت نموده اند. شیوع ویروس تاثیر بدی روی کسب وکار شرکت های چینی و بین المللی داشته است. بنابراین تعجبی ندارد که این بیماری تاثیر مخربی بر بارگیری و فروش محموله های موبایل در سه ماهه نخست 2020 داشته باشد.

کرونا بارگیری محموله های موبایل چین را 30 درصد کاهش می دهد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به همین دلیل طبق جدیدترین گزارش موسسه استراتژی آنالایتیکز به دلیل شیوع کرونا، بارگیری محموله های موبایل از چین در سه ماهه نخست 2020 میلادی حدود 30 درصد کاهش می یابد. این گزارش اشاره می نماید ویروس کرونا رشد فراوری ناخالص ملی داخلی چین و همچنین قدرت خرید مشتریان در چین را کاهش می دهد. این فرایند به نوبه خود روی بازار موبایل چین در سه ماهه نخست 2020 تاثیر می گذارد. این گزارش اشاره می نماید به دلیل شیوع کرونا، محموله های موبایل در سراسر دنیا حدود 5 درصد کاهش می یابد.

این گزارش در ادامه اشاره می نماید فراوری کنندگان چینی 70 درصد موبایل دنیا را می سازند. بنابراین تاخیر در عملیات کارخانه ها به دلیل تعطیلات سال نو چینی و محدودیت های سفر و قرنطینه روی چرخه دنیای فراوری و تقاضای موبایل تاثیری منفی دارد. همچنین در صورتی که شیوع بیماری کرونا تا 2 ماه دیگر کنترل نشود، تاثیر آن بر محموله های موبایل بارگیری شده از چین بدتر خواهد بود.

شیوع این ویروس علاوه بر کاهش حجم محموله های بارگیری شده، مراسم رونمایی موبایل ها را نیز به تاخیر انداخته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19468

به "کرونا بارگیری محموله های موبایل چین را 30 درصد کاهش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا بارگیری محموله های موبایل چین را 30 درصد کاهش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید